۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۳۷۰۱۹
مسؤول تبلیغات اسلامی پارس آباد:

پژوهش اساسی ترین نیاز برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، پژوهش را اساسی ترین نیاز برای رسیدن به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در گرو پژوهش است.
هفته پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری، مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، عصر امروز در نشست پژوهشی حوزه علمیه این شهرستان، پژوهش را اساسی ترین نیاز برای رسیدن به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور دانست و خاطرنشان کرد: مغز پژوهشگر منبعی از علوم است و باید با بالا بردن افق دید و گسترش دامنه های مطالعات خود گامی موثر در جهت انجام دقیق تحقیقات و پژوهش ها بردارد.



وی افزود: پژوهشگر امروز باید با چهره جدید علمی وارد عرصه شود و داشتن انگیزه الهی، افق دید وسیع و مطالعه فراوان از ملاک های اصلی یک پژوهشگر برای پیشبرد اهدافش است.

 

حجت الاسلام باقری، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران گسترش مراکز تحقیقاتی و ارتقای روحیه نسبی تحقیق و پژوهش در جامعه است و اکنون نیز با وجود مشکلات، روحیه تحقیق و پژوهش در جامعه افزایش یافته است.



مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، گفت: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در گرو پژوهش است و پژوهشگران و متخصصان متعهد با انجام فعالیت در این حوزه موجب اعتلای کشور شوند.



وی افزود: اهمیت پژوهش در عرصه تبلیغ و فرهنگ نیز امری ضروری است، چون می تواند به مخاطب سنجی، نیاز سنجی و افکار سنجی جامعه هدف در قشرهای مختلف کمک کرده و به همسویی در عرصه منجر شود.



مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: قدرت و استقلال هر کشور بر پژوهش و تولید علم استوار است، بنابراین توجه و اهمیت به مقوله پژوهش و تجلیل و تقدیر از پژوهشگران نیاز مداوم جامعه بوده و نباید منحصر به یک هفته باشد./937/پ202/ب4

ارسال نظرات