۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۳۷۳۱۷
آیت‏الله ایمانی:

هرگونه اقدام برای تطهیر سران فتنه با واکنش مردم مواجه می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات برخی افراد برای تطهیر سران فتنه گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، برخی به دنبال تطهیر سران فتنه اند و این در حالی است که تطهیر سران فتنه مقدمه ای برای فتنه ای دیگر است و مردم در مقابل این اقدامات واکنش نشان می دهند.
آيت الله ايماني

آیت‏الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه مردم در روز 9 دی سال 88، گفت: در یک حرکت بزرگ اجتماعی که به یک حماسه تبدیل می‏شود عوامل مختلفی وجود دارد تا یک حماسه شکل گیرد.

 

وی با بیان این‏که یکی از عوامل به وجود آمدن حماسه 9 دی مدیریت با بصیرت رهبر معظم انقلاب بود، ابراز داشت: ایشان با بردباری بسیار به تبیین حقیقت و واقعیت پرداختند و راه را به همه مردم نشان دادند و برای مردم مشخص کردند که مسأله تقلب مسألهای دروغ و بهانهای برای براندازی نظام اسلامی است.

 

آیت‏الله ایمانی عامل دیگر به وجود آمدن این حماسه را حرکت کثیف اراذل اوباش در روز عاشورا قلمداد کرد و اظهار داشت: حرکت فتنه‏گران در روز عاشورا حرکتی بسیار شکننده بود و با این کار آنها، اساس دین، مذهب، انقلاب و نظام اسلامی مورد هجمه قرار گرفت و در این میان همه مردم چه کسانی که به رییس جمهور وقت رای داده بودند و چه کسانی که به کاندیداهای دیگر رای داده بودند فهمیدند که قصه، قصه دیگری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس مسائل معنوی این حادثه را عامل دیگر به وجود آمدن این حماسه برشمرد و تصریح کرد: آنچه در ظاهر این مسأله دیده میشد با آنچه که در متن بود تفاوت بسیاری داشت چرا که حرمت شکنی در روز عاشورا اثر وضعی دارد و این اثر وضعی سبب شد مردم در روز 9 دی خشم خود را نسبت به این جریان فتنه گر نشان دهند.

 

امام جمعه شهر شیراز با بیان این‏که موضع گیری و تحرکات سخیفانه سران فتنه در این هشت ماه عامل دیگر به وجود آمدن حماسه 9 دی شد، افزود: آنها در این هشت ماه به مسجد و پایگاه بسیج حمله کردند، مردم بی گناه را مورد هدف قرار  دادند، شایعه سازی کردند و مجالس ختم دروغین ترتیب دادند و مردم این حرکات آنها را دیدند و فهمیدند که این افراد چه موجودات خبیثی هستند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ابراز داشت: مردم به این نتیجه رسیدند که سران فتنه با عوامل برون مرزی هماهنگ و مانند عروسک خیمه شب بازی به دنبال محقق کردن اهداف دشمنان خارجی این نظام اسلامی هستند.

 

آیت الله ایمانی در ادامه با بیان این‏که حضور عوامل سفارت های بیگانه خشم مردم را برانگیخت، افزود: مردم ایران برای استقلال و آزادی کشور خون‏های زیادی را تقدیم این انقلاب کرده‏اند و اجازه نخواهند داد تا بیگانگان در امور داخلی کشور دخالت کنند.

 

وی با اشاره به این‏که بعد از فتنه 88 جریانی به دنبال تطهیر سران فتنه بودند و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این جریان قوت بیشتری گرفته است، اظهار داشت: تطهیر سران فتنه، فتنه دیگری است چرا که نظم و موقعیت جمهوری اسلامی را بر هم میزند و مردم در مقابل هرگونه اقدام علیه نظام واکنش نشان می دهند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تطهیر سران فتنه، سبب ایجاد شدن فتنه‏ای دیگری است و خواه ناخواه این افراد به دنبال این هستند که فضا سازی کنند تا بتوانند مسؤولین را در مقابل فضای ساخته شده‏ای قرار دهند تا آنها ناچار شوند مطابق با این فضا تصمیم گیری نسبت به آزادی سران فتنه کنند.

 

آیت‏الله ایمانی در پایان با تأکید بر این‏که امروزه استکبار جهانی در موضع ضعف قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز در دنیای اسلام، آمریکا حالت منفعلانه خاصی پیدا کرده است و شاهد این هستیم که در جهان اسلام هر مسأله‏ای که اتفاق می‏افتد این انگشت اشاره جمهوری اسلامی است که آن را حل و فصل می‏کند./922/302/ج

ارسال نظرات