۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۳۸۰۱۲
امام جمعه بابل:

ظلم فتنه گران به انقلاب و ملت ایران نابخشودنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با انتقاد از برخی جریان ها برای کمرنگ ساختن حماسه بزرگ نهم دی افزود: دائماً افرادی درصدد هستند که آب پاکی بر سر عاملان و آتش افروزان فتنه 88 بریزند و آنها را تطهیر کنند.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت سالگرد حماسه بزرگ نهم دی گفت: نهم دی سالروز حماسه بزرگ و نقطه عطفی در میان همه مناسبت های تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

وی با انتقاد از برخی جریان ها برای کمرنگ ساختن حماسه بزرگ نهم دی افزود: دائماً افرادی درصدد هستند که آب پاکی بر سر عاملان و آتش افروزان فتنه 88 بریزند و آنها را تطهیر کنند.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با تاکید بر زنده بودن حماسه بزرگ نهم دی تصریح کرد: مبادا حوادث فتنه 88 و عاملان این جریان و دست های خبیثی که از پشت این صحنه ها را مدیریت می کردند تا از آتش افروزی نتیجه بگیرند فراموش شوند.

 

وی ادامه داد: کسانی که برای این جریان ها موج آفرینی کردند و با بهره گیری از مسأله انتخابات درصدد برآمدند تا با آتش افروزی های خود بستر حضور استکبار و عناصر مبتذل آنها را فراهم کنند، گناهی بزرگ و نابخشودنی انجام دادند.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که متأسفانه بعضی از افراد در برخی اظهار نظرهای خود می خواهند از عظمت حماسه نهم دی کم کنند، خاطرنشان کرد: بعضی از افراد که انگیزه های آنها را نمی دانیم و شاید صادقانه اما جاهلانه و از بی بصیرتی دست به چنین صحنه هایی می زنند اما ملت ما هیچ گاه ظلم بزرگ تهمت به نظام اسلامی و آتش افروزی ها به اسلام و نظام اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

 

وی افزود: فتنه 88 همچنان باید به عنوان معیاری محوری در قضاوت ها و داوری ها در ارتباط با افراد و اشخاص قرار بگیرد.

 

استاد حوزه علمیه بابل، آشکار شدن شدت گرفتن کینه توزی های دشمنان اسلام و انقلاب و برداشته شدن نقاب از چهره منافقان را در جریان فتنه 88 مورد اشاره قرار داد و گفت: عناصر مزدوری که به بهانه انتخابات درصدد برآمده بودند تا کینه های نهفته درون خود را بروز بدهند و آنها آنقدر کینه توز بودند که به روز قدس و مسأله فلسطین، آرمان های انقلاب اسلامی و مقدس ترین موضوع یعنی امام حسین(ع) و مجلس عزای سیدالشهدا هم رحم نکردند.

 

وی ادامه داد: علیرغم این جنایات و ظلم بزرگ سؤوال اینجاست که چرا عده ای در صدد هستند تا آتش بیار این معرکه شوند و عاملان این فتنه را معاف کنند؟

 

امام جمعه بابل یکی از جنایت های بزرگ فتنه گران 88 را امیدوار کردن داشمنان برای براندازی نظام اسلامی عنوان و اذعان کرد: به رغم همه ناامیدی هایی که این ملت با زحمات خود در دل دشمن افکند متأسفانه این افراد دشمن را امیدوار کردند که می شود  نظام اسلامی را متزلل و سرنگون کرد.

 

وی ادامه داد: دشمنان از آن فتنه گری های بعد از انتخابات 88  همه همت خود را مصروف کرد تا بتوانند به چنین امری برسند و هنوز با اعمال فشار و توطئه برای براندازی نظام اسلامی امیدوار است.

 

حجت الاسلام روحانی دومین ظلم بزرگ فتنه گران را تهمت به نظام اسلامی ایجاد شبهه در جامعه عنوان کرد و گفت: آنها حق را با باطل آمیختند و ایجاد شبهه کردند و تهمت تقلب در انتخابات را به نظام اسلامی نسبت دادند.

 

وی افزود: برخی از عوامل فتنه 88 در سخنان خصوصی خود تقلب در انتخابات را رد می کنند اما سؤوال اینجاست که چرا ضمن اعتراف صریح به این مسأله در محضر ملت ایران طلب بخشش و توبه نمی کنند؟/1313/ت302/ب1

ارسال نظرات