۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۳۸۰۴۸
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان:

ملت ایران با خلق حماسه نهم دی فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ فرستادند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به حمایت همه جانبه رسانه‌های ضد انقلاب از جریان فتنه خاطرنشان کرد: مردم با حضور و بصیرت به‌موقع خود فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دسایس و فتنه آفرینی ها ی دشمنان اسلام در تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم گیلان در جزیان فتنه 88 که از سوی دشمنان اسلام رهبری می شد یک روز زودتر از مردم ایران اسلامی بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را در نمایشی چشمگیر به رخ دشمن کشاندند.

 

وی با بیان این که  امروز بعضی‌ها از فتنه 88 به عنوان یک حادثه، اتفاق یا پدیده اجتماعی یاد می‌کنند، افزود: این افراد فتنه‌گران را در جنایت به اسلام و ملت تبرئه می کنند و امروز برخی‌ها آن را یک اتفاق اجتماعی می‌خوانند که اینگونه نیست، فتنه دهن‌کجی به اسلام بود.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان این که ایران از عقبه‌های دینی بهره‌مند است و دشمن فکر می‌کند باید این عقبه‌ها در مرز‌ها برانداخته شود، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی روز تحکیم ارکان انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان، افزود: ایشان فرمودند در لشکرکشی‌های خیابانی که به راه افتاد اگر دشمن موفق می‌شد وضعیت کشور ما چه می‌شد، نقشه جنگ داخلی با ابزارهایی که داشتند چون نتوانستند با جنگ مذهبی به نتیجه برسند و نقشه‌های دشمنان با رشادت جوانان ما غیرقابل پاسخ ماند.

 

وی با تاکید بر این که هیچ تقلبی در انتخابات 88 رخ نداد  فتنه گران فقط به دنبال زمینه‌سازی برای فرار از شکست بودند، افزود: رهبری در جریان فتنه نقشه دشمنان را برملا کردند.

 

حجت الاسلام محسن‌زاده با اشاره به حمایت همه جانبه رسانه‌های ضد انقلاب از جریان فتنه خاطرنشان کرد: مردم با حضور و بصیرت به‌موقع خود فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

 

وی مردم گیلان را در عرصه‌های انقلابی  پیشگام دانست و یادآور شد: مردم گیلان با حرکت خود آتش فتنه را خاموش کرده و مردم کشور را برای جلوگیری از این فتنه به تلاطم انداختند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، طرح فتنه در ضربه زدن به نظام اسلامی را قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر دانست و تاکید کرد: مستندات موجود است و صداو سیما باید برای مردم جریان فتنه را روشنگری کند.

 

وی با تاکید بر این که حماسه بزرگ ملت سرافراز ایران اسلامی در نهم دی 88 برگ زرینی بود که در دفتر پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و هرگز از خاطره ملت محو نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ملت ایران در جریان پیروزی انقلاب همواره پشت ولایت بودند و در دوران دفاع مقدس نیز با لبیک به ندای رهبر و امام خود افتخارآفرینی کردند.

 

حجت الاسلام محسن زاده با تصریح بر این که بزرگترین درسی که از نهم دی می‌توان گرفت، درس ولایت‌مداری مردم است گفت مردم ما  در هر کجای دنیا صدای غیرانسانی و غیرخدایی بر می‌خیزد آن را محکوم و در نطفه خاموش می‌کنند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات