۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۳۸۱۳۳
نماینده مردم رشت در مجلس:

حماسه نهم دی برخواسته از حقانیت و باورهای انقلابی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حماسه نهم دی درس بزرگی به دشمنان انقلاب داد، گفت: پیام نهفته در این حماسه ماندگار برخاسته از حقانیت و باورهای اصیل انقلابی مردم این سرزمین دارد.
حماسه نه دي / حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حسن تأمینی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه هشتم دی در گیلان، فتنه  ۸۸ را آزمونی بزرگ برای سنجش بصیرت دانست اظهار داشت: پیشتازی مردم گیلان در خلق حماسه هشتم دی نشان از عمق بصیرت و ولایت مداری مردم شریف گیلان دارد.

 

وی با بیان این که بررسی شخصیت و عملکرد حامیان جریان فتنه ۸۸ جامعه را از زیر بنای این حرکت تخریبی ضد انقلابی آگاه و مطلع می کند، تصریح کرد: پیام نهفته در حماسه  هشتم دی مردم گیلان برخاسته از حقانیت و باورهای اصیل انقلابی مردم این سرزمین دارد.

 

تأمینی با تاکید بر این که  حماسه هشتم و نهم دی بیعت دوباره ملت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است، افزود: مردم گیلان در هشتم دی و همه آحاد ملت ایران در نهم دی نسخه ای دیگر از اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، شناخت و قدرت تحلیل درباره مسایل انقلاب اسلامی، افزایش درک سیاسی جهانی رسانه، فتنه شناسی  مردم را مورد تاکید قرارداد و گفت: در نهم دی مردم بر اساس تکلیف دینی به میدان آمدند.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند، ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و باشکوه خود از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع کردند.

 

تأمینی با اشاره به این که فتنه گران در سال 88 اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده بوده، تأکید کرد: اما هوشیاری ملت بزرگ ایران و همچنین هدایت های علمانه مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد.

 

نمایند مردم رشت در مجلس با بیان این که نهم دی تجلی حضور ملت بزرگ ایران در دفاع از ولایت بود، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که همواره تابع ولایت و رهبری خواهند ماند.

 

تأمینی در ادامه سخنان خود با بیان این که تنها راه هدایت در دنیا و آخرت تبعیت از ولی فقیه است زیرا ولی فقیه چراغ راه و نجات ما در تاریکی ها است، افزود: حماسه عظیم و ماندگار ملت ایران در نهم دی باید برای همیشه حفظ شود چون این حماسه درس بزرگی به دشمنان انقلاب داد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات