۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۳۸۶۰۴
معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

پیروی از ولایت مهم ترین عامل مقابله با دشمن است

خبرگزاری رسا ـ معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که دشمنان اسلام به دنبال جداکردن مسلمانان از راه ائمه معصومین(ع) هستند، گفت: پیروی از ولایت مهم ترین عامل مقابله با دشمن است.
حجت الاسلام عبدالعلي ابراهيمي ، معاون امور استان هاي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری، گفت: ولایت چراغ راه مسلمانان است.

وی با بیان این که دشمنان در قالب دسیسه هایی چون ایجاد گروه های تروریستی، تکفیری همچون وهابیان و داعش به دنبال شبهه پراکنی در دین و معرفی چهره ای غیر واقعی از دین هستند، خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت مهم ترین عامل مقابله با دشمن است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که در اسلام وابستگی فکری جامعه با ولایت است، عنوان داشت: در دین مبین اسلام نماز، روزه، جهاد با ولایت معنا پیدا می کند.

وی با بیان این که امروز دشمنان با ایجاد این گروهک ها می خواهند نقش ائمه را کمرنگ کنند، عنوان داشت: پیروی از ولایت بهترین نقشه راه برای مقابله با دشمن و هدایت جامعه است.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که امام حسن عسکری(ع)، بیشتر عمر خویش را صرف آماده سازی جامعه برای پذیرش حکومت فرزند خویش کرد، یادآور شد: افکار عمومی را برای پذیرش غیبت امام زمان(عج) آماده کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که امام حسن عسکری، 28 بهار شریف عمر خویش را در دوران خلفای عباسی و در شرایطی حساس گذراند، افزود: امام حسن عسکری(ع) بیشتر عمر کوتاه خویش را در زندان و یا در منطقه مورد نظر خلفای عباسی می گذراند.

وی با بیان این که در جامعه امروز دنیای ارتباطات شرایط تهدید را در جامعه به وجود می آورد، خاطر نشان کرد: در زمان گذشته با کمبود امکانات امام حسن عسکری(ع) با داشتن نمایندگانی در نقاط گوناگون شیعیان را به هم وصل و از حال هم با خبر می ساختند و آنها را به سرچشمه امامت وصل می کردند.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر این که نباید فرصت ها را از دست داد، بیان داشت: در جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری، همدلی و هم فکری بین مسلمانان نیاز است.

وی در ادامه با گرامی‎داشت حماسه 9 دی عنوان داشت: در فتنه 88 برخی با قیمتی ارزان خود را به بیگانگان فروختند که با درایت رهبر معظم انقلاب توطئه های آنان خنثی شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که حماسه 9دی درس های ماندگاری برای امروز و فردای عموم مردم و مسؤولان دارد، بازگو کردن ماجراهای آن روزها در راستای آگاهی بخشی به نسل جوان بسیار اثر گذار دانست./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات