۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۹۴۱
آیت الله طبرسی:

تفرقه و اختلاف حربه دشمن برای جدایی ملت های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، تفرقه و اختلاف را مهم ترین حربه دشمنان اسلام برای جدایی ملت های اسلامی از یکدیگر دانست و گفت: وحدت و همدلی ملت های مسلمان منطقه برای برپایی حکومت واحد اسلامی، استکبار جهانی را وحشت زده کرده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، تقویت وحدت را یک ضرورت مهم در میان جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلام بدون وحدت و همدلی در مسیر تحقق اهداف به پیروزی نخواهد رسید.

 

آیت الله طبرسی، تفرقه و اختلاف را مهم ترین حربه دشمنان اسلام برای جدایی ملت های اسلامی از یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی ملت های مسلمان منطقه برای برپایی حکومت واحد اسلامی، استکبار جهانی را وحشت زده کرده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امروز تنها راهی که زمینه سعادت و تعالی مسلمانان عالم را فراهم خواهد کرد، انسجام امت اسلام در برابر جبهه کفر است، گفت: ملت‌های مسلمان اعم از شیعه و سنی باید با عشق و علاقه به یکدیگر نگاه کنند و هرگونه اختلاف نظر را کنار بگذارند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان این‌که استکبار از وحدت بین مسلمانان در هراس است، گفت: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی شیعه وسنی در نهایت همدلی و برادری زندگی می کنند.

 

آیت الله طبرسی انقلاب اسلامی را زمینه ساز وحدت میان امت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز این نظام دینی محور وحدت در دنیای اسلام است و همه توان خود را در جهت تقویت این مسأله مهم به کار گرفته است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که نظام سلطه از هر فرصتی برای ضربه زدن به امت اسلام استفاده می کند، گفت: نقش علمای شیعه و سنی در تحکیم روابط میان مسلمانان بسیار مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: برای جلوگیری از مشکلات بین مسلمانان باید مشترکاتی که بین مسلمانان وجود دارد را تقویت و با اتحاد و همدلی زمینه کاهش مشکلات بین مسلمانان را فراهم کنیم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که خداوند بیشترین نعمت الهی را به مسلمانان داد، یادآور شد: دنیا در حال حاضر نیاز به  حرارت، نور و حرکت  دارد که این نیرو در دست مسلمانان است، اما باید این نعمت به خوبی و در راستای اعتلای اسلام مدیریت شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت بی چون و چرا آمریکا از رژیم اشغال گر قدس اشاره کرد و گفت: آمریکا از رژیمی حمایت می کند که دستانش به خون پاک هزاران انسان بی گناه آغشته است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکا تاکنون 61 بار مصوبه سازمان ملل برای فلسطین از سوی آمریکا وتو شد، تصریح کرد: آمریکایی ها به دنبال نامن کردن فلسطین برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که آمریکا مانع وحدت در بین مسلمانان می‌شود، در راستای حمایت از فلسطین است، بسیاری از علمای جهان اسلام به مسئله وحدت تأکید دارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها به ضرورت وحدت بین مسلمانان تأکید کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش محمد رسول الله اشاره کرد و با بیان این که این رزمایش اقتدار نیروهای نظامی کشور را به نمایش گذاشت، افزود: این مانور علاوه بر ارائه توان نظامی کشور بر ضرورت ایجاد صلح در منطقه و جهان تأکید شد./950/پ201/ب1

ارسال نظرات