۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۳۹۰۳۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

ترویج احسان و نیکوکاری نیازمند فرهنگ سازی شایسته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که حرکت در کار خیر سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، گفت: فعالیت های ارزشمند خیران امری ماندگار بوده که که باید فرهنگ سازی شایسته ای برای ترویج این اقدام خداپسندانه وجود داشته باشد.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، شب گذشته در دیدار جمعی از خیران مدرسه ساز شهرستان آمل با بیان این که امر مدرسه سازی یک فعالیت پسندیده و خداپسندانه درجامعه است، گفت: انتظار این است که خیران با ورود در مدرسه سازی باری را از دوش دولت بردارند.

 

وی با اشاره به این که کار خیر و حرکت در این مسیر نورانی یک لیاقت و افتخار ارزشمندی است، بیان داشت: انجام کار خیر از جمله اموری است که اثرات ارزنده ای برای جامعه خواهد داشت.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که خیران زمینه ساز فعالیت های ارزشمندی در جامعه هستند، بیان داشت: امید است خیران درمسیری گام بردارند که در راستای آن شاهد حل مشکلات مردم درهمه زمینه ها باشیم.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که هر کار خیر و نیکوکاری که انسان انجام می دهد از ثواب ارزنده ای برخوردار بوده و آثار گرانقدر آن برای انسان جاویدان است، افزود: کمک به همنوعان و نیازمندان باید به نحوی شایسته وجود داشته و حمایت های ارزشمندی از خانواده های نیازمند در مسیر رفع مسائل و مشکلات آنان صورت گیرد.

 

نماینده مردم آمل درمجلس، تصریح کرد: درجامعه افرادی وجود دارند که بخاطر مسائل و مشکلات اقتصادی منتظر دریافت دارو هستند که به علت سرسام آوربودن قیمت دارو قادر به خرید آن نیستند که باید حمایت های لازم از این اقشار جامعه صورت گیرد.

 

یوسفیان ملا با بیان این که حرکت در کارهای خیر سبب عاقبت به خیری و سعادتمندی انسان می شود، ادامه داد: در برخی از موارد نیز به علت مشکلات مالی خانواده ها از تامین تغذیه مناسب و سالم فرزندانشان بازمانده اند که رفع این مشکلات می تواند مورد توجه خیران قرار گیرد.

 

وی افزود: حمایت های لازم باید برای جضور خیران مدرسه ساز در پروژه های مشارکتی آموزش و پرورش فراهم شده و اهتمام خوبی در این زمینه وجود داشته باشد.

 

نماینده مردم آمل درمجلس با تاکید بر این که حرکت در کار خیر سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، گفت: فعالیت های ارزشمند خیران امری ماندگار بوده که که باید فرهنگ سازی شایسته ای برای ترویج این اقدام خداپسندانه وجود داشته باشد.

 

یوسفیان ملا در پایان تصریح کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری به عنوان امری اساسی و مهم است که می تواند زمینه ساز حرکت های ارزشمندی در جامعه باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات