۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۳۹۰۶۶
امام جمعه موقت اراک:

حماسه‌ 9 دی تجدید عهد مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اراک گفت: اتحاد در بین مسلمانان و امت اسلامی یکی از ضروری‌ ترین نیاز‌های کشور است و همچنین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.
حجت‌الاسلام حکمت علي مظفري، امام‌جمعه موقت اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، امام جمعه موقت اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: تمامی مذهب ها و ادیان الهی هدف والای تعالی انسانی و خداپرستی را مد نظر دارند و نباید اینگونه تصور شود که یک مذهب در راستای حذف مذهب یا دین دیگر است و وحدت میان مذاهب اسلامی و عالمان دین تکلیفی شرعی است و باید به آن به خوبی عمل کنیم.


حجت الاسلام مظفری بیان داشت: پیمان شکنی و عهدشکنی یکی از بارزترین گرفتاری هایی است که در جامعه در حال گسترش می باشد و متاسفانه موضوع پیمان شکنی و عهدشکنی در جامعه از اهمیت خاصی برخوردار نیست و عامل بسیاری از اختلافات و دعاوی میان مردم توجه نکردن نسبت به این مسئله است و یکی از مهم‌ترین پیامدهای عهد شکنی در جامعه نفاق است که به عنوان مهم‌ترین مشکل جامعه امروز مطرح است.


امام جمعه موقت اراک در بخش دیگری از سخنانش گفت: همیشه عده‌ای از مزدوران در قالب گروهک‌های منافق با وابستگی به غرب و شرق درصدد آسیب رساندن به انقلاب مردمی ایران هستند که در فتنه 88 با پیمان شکنی خواص توانستند فتنه را ایجاد کنند و مردم ایران اسلامی در روز نهم دی ماه 88 یکپارچه برای اقتدار دین و حمایت از مکتب انسان ساز امام حسین(ع) در کنار هم گرد آمدند و فریاد نفی مشرکان را سرداده و پاسخ کوبنده ای را به استکبار و عاملان داخلی آنان دادند و حماسه‌ی نهم دی ماه تجدید عهد مردم عزیز ایران اسلامی نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب است.


وی افزود: مردم ما پس از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب نشان دادند ملتی فهیم و با بصیرت هستند که گوش به فرمان ولی امر خود در صحنه بوده و دست دشمنان این نظام را دارد، قطع می کنند.


حجت الاسلام مظفری با تاکید بر این که یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه اتحاد است، خاطرنشان کرد: جامعه به اتحاد نیاز دارد و اگر فردی به دنبال تفرقه افکنی باشد باید بداند که به اسلام و پیامبر اکرم(ص) خیانتی بزرگی کرده است و همچنین مهم‌ترین حرکت، اتحاد بین مردم و مسؤولین است و ولایت پذیری و اتحاد مهم ترین عامل پیروزی بر دشمن است و هر گاه این دو عامل در کنار یکدیگر قرار گیرند، هیچ قدرتی توان مقابله با نظام اسلامی را نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اراک گفت: اتحاد در بین مسلمانان و امت اسلامی یکی از ضروری‌ ترین نیاز‌های کشور است و همچنین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه افزود: هر فردی و با هر دلیلی اگر باعث تفرقه افکنی و موجب اختلال در وحدت میان مردم شود، به اسلام خیانت کرده ‌است. /842/پ202/ب

ارسال نظرات