۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۳۹۱۰۱

احداث حسینیه شهید نواب صفوی در قم

خبرگزاری رسا ـ مراسم کلنگ زنی حسینیه شهید نواب صفوی، 25 دی ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.
يادمان شهيد نواب صفوي، رهبر فدائيان اسلام يادمان شهيد نواب صفوي، رهبر فدائيان اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد مهدی عبدخدایی از یاران شهید نواب صفوی در دیدار با حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی اظهار داشت: امسال به مناسبت پنجاه نهمین سال شهادت شهید نواب صفوی در شهر مقدس قم مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: همچنین در جایگاه قبر شهید نواب صفوی و شهید واحدی‌ها یک حسینیه و یا فرهنگ سرایی بنا شود، زمین آن را اوقاف داده است و شهرداری نیز پیگیری کارها است.

 

عبدخدایی در ادامه سخنان خود از آیت‌الله علوی گرگانی درخواست کلنگ زنی احداث این حسینیه را کرد و اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی پنج شنبه 25 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی نیز در پاسخ به درخواست عبدخدایی بیان داشت: بنده نمی‌توانم با وجود بزرگان حوزه و مراجع در این مراسم شرکت کنم؛ با خدای خود عهده کردم تا بزرگانی هستند بنده در این کار جلو نمی‌روم؛ حتی اگر این کار به نام من هم است با جان و دل به بزرگان دیگر واگذار می‌کنم.

 

وی ادامه داد: ستادی در قم با حضور بنیاد شهید، شهرداری و اوقاف تشکیل شده تا جایگاه شهدای انقلاب به ویژه شهدای فدائیان اسلام که هزار شهید تقدیم اسلام کرده‌اند را بیان کنند./993/پ202/س

ارسال نظرات