۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۳۹۵۹۲
استاد حوزه و دانشگاه:

دفع توطئه های دشمنان در گرو وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران از وحدت به عنوان کلید حل مشکلات جهان اسلام یاد کرد و گفت: تنها با وحدت و همبستگی می توان سیاست های نظام سلطه در جهان اسلام را خنثی کرد.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع مدیران بخش دابودشت با گرامی داشت فرارسیدن هفته وحدت، گفت: ترویج وحدت زمینه ساز اقتدار جهان اسلام بوده که کشورهای اسلامی باید در این راستا اقدامات ارزشمندی را انجام دهند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که وحدت محوری حلقه مفقوه جهان اسلام است، بیات داشت: وحدت محوری به عنوان حلقه مفقوده در جهان اسلام بوده که دشمنان همواره به دنبال تفرقه و اختلاف هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورهای غربی به دنبال تفرقه افکنی در میان کشورهای اسلامی و مسلمانان هستند، افزود: دشمنان آمده اند تا با نقشه ها و اقدامات خود میان شیعه و سنی تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که کشورهای اسلامی باید هوشیاری خود را حفظ کرده و فریب نقشه های شوم دشمنان اسلام را نخورند، ادامه داد: رویکرد غرب در مسیر ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی بوده که در این راستا هزینه های بسیاری را انجام داده است.

 

وی با بیان این که دشمنان شاگردان بسیاری برای این خواسته خود در میان تشیع و تسنن تربیت کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان آن قدر در این مسیر تبلیغات کردند تا بتوانند به اهداف نهایی خود برسند که موفق نبوده اند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: امروز این جریان بیداری اسلامی که در جهان اسلام در حال جریان است براساس وحدت شکل گرفته و همواره وحدت محوری ثمرات و برکات گرانقدری داشته و خواهد داشت.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امروز در عراق شیعه، سنی و اقوام مختلف بر سر سفره ایمان و تقوا حضور پیدا کردند، گفت: این وحدت سبب شده است تا در برابر گروه تکفیری داعش به عنوان دست نشانده غرب ایستادگی کنند.

 

وی با اشاره به شهادت سردار تقوی، بیان داشت: این سردار و شهدای گرانقدر مورد رحمت خداوند متعال قرار گرفته و زمینه ساز عزت شدند و بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب و علامه حسن زاده آملی این خون ها اثرگذار است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که وفاق و همدلی از امور ارزنده ای است که باید بین مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: وحدت ورزی سبب می شود تا کارها به شکل مناسبی انجام شده و رضایت مردم حاصل شود.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که مدیران باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات