۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۴۰۰۲۱
خواهر امام موسی صدر:

شیعیان لبنان اقتدار و امنیت خود را مدیون ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ خواهر امام موسی صدر با بیان این‌که قلب ما برای آینده منظقه می تپد و ما به خاطر همه انسان ها و بهبود وضع فرهنگی، اجتماعی و دینی آنها تلاش می کنیم، گفت: شیعیان لبنان اقتدار و امنیت خود را از ایران کسب می کنند.
امام موسي صدر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ربابه صدر خواهر امام موسی صدر در مراسم نیم قرن تکاپو و بزرگداشت شخصیت سیده ربابه صدر که 17 دی ماه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، گفت: تقدیر از خواهر امام موسی صدر تقدیر از امام موسی صدر و همه شهدای لبنان است.
 
وی افزود: باید این مراسم برای امام موسی صدر برگزار می شد و از او تقدیر می شد، تقدیر از کسی که موسسات خیریه لبنان را بنیان نهاد و بازسازی هویت و در ساختار کشور لبنان و زندگی شیعیان آن نو آوری کرد.
 
خواهر امام موسی صدر با بیان اینکه ما مسلمانان شیعه هستیم و جهانی فکر می کنیم، اظهار کرد: قلب ما برای آینده منظقه می تپد و ما به خاطر همه انسان ها و بهبود وضع فرهنگی، اجتماعی و دینی تلاش می کنیم.
 
ربابه صدر با انتقاد از اینکه تا کنون در هیچ مراسم عمومی در جهان از وی تقدیر نشده است، اظهار کرد: وقتی قرار بود کوفی عنان از مدیران موسسات ما تقدیر کند نهادهای بین المللی اجازه این کار را ندادند.
 
وی افزود: اما به نظر من این مراسم ها ممکن است آدمی را فریفته و سبب لغزش و خودپرستی کند و از اخلاص و برکت های آن می کاهد.
 
خواهر امام موسی صدر گفت: این مراسم، تکریم از همه کسانی است که داوطلبانه در این موسسات خیریه کار می کنند و جان و مال خود را به با وجود خطرات صهیونیست ها و تکفیری ها به خطر می اندازند.
 
ربابه صدر در رابطه با حضور خود در این مراسم، خاطرنشان کرد: من آمده ام تا ضرورت تشکیل موسسات خیریه را در کشور های اسلامی بگویم و آمادگی خود را برای تشکیل این موسسات اعلام کنم.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه زمانی با دو اتاق کوچک و تعداد اندکی هنرجو فعالیت های خود را در لبنان آغاز کرد، افزود: در حال حاضر با تشکیل 25 واحد و چهار زمینه آموزشی، درمانی، فرهنگی و توسعه در 32 هزار متر مربع فعالیت های موسسات امام موسی صدر گسترش یافته است./818/پ202/ب4
ارسال نظرات