۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۴۰۶۲۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

برنامه های بزرگداشت دهه فجر مردمی برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر مردمی برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه فجر، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم با سلیقه های گوناگون در مراسم دهه فجر بیشتر و پررنگ تر شود.
نشست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي - حجت الاسلام سالاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در نخستین جلسه کمیته مراسم و طرح و برنامه ستاد دهه فجر استان، گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های مختلفی به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مرکز و شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی پیش بینی شده است.

 

وی برگزاری گسترده و پرشور مراسم های دهه فجر را بسیار بااهمیت دانست و افزود: نگاه و امید دشمن کمرنگ شدن این مراسمات و کاهش حضور مردم است به همین دلیل حضور باشکوه مردم در برنامه های بزرگداشت این ایام می تواند کشور را در پیشبرد اهداف و برنامه ها یاری کند.

 

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: گرامیداشت ایام الله دهه فجر در واقع قدرشناسی از حماسه آفرینان راه انقلاب بوده و حضور گسترده در این مراسم ها گرامیداشت یاد شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل است.

 

وی در ادامه با بیان این که وجود اختلاف سلیقه در تصمیم گیری و برنامه ریزی ها امری طبیعی و همیشگی است، اضافه کرد: اختلاف سلایق نه تنها مانع پیشبرد اهداف نیست بلکه می توان با مدیریت صحیح و تعامل سلایق، توازن مناسب و اثربخشی را در کشور برقرار کرد.

 

حجت الاسلام سالاری با تأکید بر مردمی برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم با سلیقه های گوناگون در مراسم های دهه فجر بیشتر و پررنگ تر شود.

 

وی با اشاره به برخی از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر، افزود: فراهم سازی زمینه حضور گسترده مردم و نقش آفرینی اقشار مختلف در مراسم بزرگداشت آیین های دهه فجر، اقدام لازم در جهت انجام برنامه ها و مراسم یوم الله 12 و 22 بهمن با استفاده از امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی، سازمان ها و کانون های غیردولتی و مردمی و هماهنگی با ستادهای اجرایی دهه فجر شهرستان های تابعه جهت انجام امور مربوط با کمیته مراسم از جمله اقدامات این نهاد برای این ایام به شمار می روند.

 

حجت الاسلام سالاری هماهنگی با مسؤولان دفاتر شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت تعیین محل و زمان شروع و مسیر راهپیمایی مراسم دوازدهم و بیست و دوم بهمن در شهرستان های هشت گانه استان خراسان شمالی، تأمین صوت راهپیمایی و جایگاه مراسم دوازدهم و بیست و دوم بهمن و پخش سرودهای انقلابی قبل از مراسم و راهپیمایی و هماهنگی با مسؤولان دفاتر شورا جهت تعین مسؤول برپایی، تزیینات، تجهیز و مجری جایگاه و نیز تأمین سخنران را از دیگر اقدامات این شورا ذکر کرد.

 

وی هماهنگی با مسؤولان دفاتر شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت برگزاری مراسم و تهیه لیست برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان های تابعه و ارائه به ستاد استان، تهیه شعار و قطعنامه از مرکز و ارسال به موقع آن به تمامی شهرستان ها از سوی روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و هماهنگی با مسؤولین دفاتر شهرستانی شورا جهت تعیین قاری قرآن، گروه شعار دهندگان و قطعنامه خوان شهرستان های تابعه را از دیگر فعالیت های شورا پیش از فرا رسیدن دهه فجر اعلام کرد.

 

گفتنی است، در نخستین نشست کمیته مراسم و طرح و برنامه ستاد دهه فجر استان خراسان شمالی مدیران و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مختلف استان برنامه ها و دیدگاه های خود برای بهتر برگزار شدن مراسم ایام الله دهه فجر در استان خراسان شمالی را عنوان کرده و این برنامه ها از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات