۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۴۱۲۳۹
امام جمعه اراک:

اهانت به پیامبر اسلام صحنه‌گردانی اسرائیل، آمریکا و فرانسه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اتفاقات رخ داده در فرانسه توطئه‌ای برای بمباران تبلیغاتی علیه مسلمانان و اسلام در غرب است و همچنین این اتفاق یک صحنه‌گردانی توسط اسرائیل، آمریکا و فرانسه بوده تا موج اسلام هراسی را در غرب رواج دهند و مانع پیشروی اسلام شوند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: اتفاقات رخ داده در فرانسه توطئه‌ای برای بمباران تبلیغاتی علیه مسلمانان و اسلام در غرب است و همچنین این اتفاق یک صحنه‌گردانی توسط اسرائیل، آمریکا و فرانسه بوده تا موج اسلام هراسی را در غرب رواج دهند و مانع پیشروی اسلام شوند.



آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: دشمنان اسلام هر روز به هر بهانه‌ها سعی می‌کنند تا هویت اسلام را زیر سوال ببرند و مانع از این موضوع شوند که اسلام به عنوان قدرت نخست در جهان مطرح شود و دستگاه های جاسوسی فرانسوی، آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی این مسائل را درست می کنند تا به جامعه اسلامی ضرر برسانند و منابع مسلمانان را از بین ببرند.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: نخست وزیر فرانسه مییلون ها یورو به یک مجله ورشکسته کمک می کند تا در شماره ای با پنج میلیون تیراژ به چندین زبان دنیا از جمله عربی به ساحت مقدس پیامبر خوبی ها و مهربانی ها توهین کند.



امام جمعه اراک با بیان این موضوع که امیدواریم تیم مذاکره کننده موفق و سربلند باشد، تاکید کرد: در مذاکرات هسته‌ای خطوط قرمزی که توسط نظام و رهبری ترسیم شده است باید به طور کامل رعایت شود.



وی افزود: همه باید باهمت و تلاش مضاعف و توجه به اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای توسعه هر چه بیشتر کشور قدم برداریم تا به پیروزی برسیم.



آیت الله دری نجف آبادی در رابطه با 29دی ماه روز هوای پاک اظهار داشت: همه مردم برای کاهش آلودگی هوا مسؤول هستند و باید ترددهای غیر ضروری وسایل نقلیه به ویژه خودروهای تک سرنشین را کاهش دهند و همچنین با احداث فضای سبز و صرفه‌جویی در مصرف سوخت خانگی می‌توانیم از آلودگی جلوگیری کنیم و از همه مردم درخواست می کنم که برای بارش نزولات آسمانی دعا بخوانند و از خداوند بخواهند که همه را مشمول رحمت خود کند.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: 26 دی‌ماه روز فرار شاه و روز اجرای حکم اعدام چهار نفر از فدائیان اسلام در سال 34 به دستور شاه است و فراری شدن شاه در سال 57 درس عبرتی برای تمامی انسان‌ها است.



امام جمعه اراک درباره اجرای فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری گفت: بیمارستان آیت‌الله خوانساری در غرب کشور به صورت اختصاصی مربوط به بیماران سرطانی است و به دلیل درخواست متقاضیان این بیمارستان پاسخگو نبوده و نیاز به تأسیس فاز دوم دارد و برای مجهز کردن فاز دوم حمایت خیّرین نیاز است و در این راستا سازمان اوقاف 100 میلیارد تومان اوراق را به این امر اختصاص داده است. /842/پ202/ب6

ارسال نظرات