۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۴۱۹۷۴
به همت سپاه ناحیه آمل؛

200 دانش آموز دختر آملی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ به همت سپاه ناحیه آمل، 200 دانش آموز دختر این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
راهيان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم سومین دوره بدرقه راهیان نور دانش آموزی شهرستان آمل، امشب با حضور فرمانده سپاه ناحیه آمل، مدیر بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران، مدیر آموزش و پرورش آمل و خانواده های دانش آموزان برگزار شد.


در این مراسم 200 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان هزارسنگر آمل در قالب پنج اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.


حمید محمدنسب، مدیر آموزش و پرورش آمل در این مراسم با بیان این که اگر ده سال کار تربیتی کنیم برابری با یک حرکت راهیان نور دارد، گفت: قرار است تا انسان متعالی را تربیت کنیم و در این سه دوره اعزام راهیان نور دانش آموزی تحولی در میان دانش آموزان ایجاد شد که قابل وصف نیست.


وی با اشاره به این که حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس همگام با شکست دشمنان در تهاجم فرهنگی است، بیان داشت: امروز دانش آموزان با حضور خود در سرزمین لاله های زهرایی چنان تحولی ایجاد کردند که دشمنان با سرمایه گذاری میلیاردی تلاش دارد تا شما را از مسیر پیشرفت بازدارند مات و مبهوت شدند.


مدیر آموزش و پرورش آمل، ادامه داد: همین یا حسین(ع) گفتن ها بوده است که در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان با تمامی امکانات آن ها را غافلگیر و مجبور به شکست کردیم.


محمدنسب با بیان این که دانش آموزان با توسل به شهدا و با معلومات علمی بالا معنویت خود را تقویت کنند، گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس کلاس درس معرفتی است که دارای دستاوردهای بزرگی می باشد و باید قدر آن دانسته شود.


سرهنگ علی خادم، فرمانده سپاه ناحیه آمل نیز در این مراسم با بیان این که امروز در شرایط حساس و ویژه ای زندگی می کنیم، گفت: جایی که شما عزیزان می روید جایگاه ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر با همراهی 51 کشور جهان است.


وی با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس تمام معادلات شرق و غرب را در هم شکستیم، بیان داشت: شرایط ناتوی جنگی امروز تبدیل به ناتوی فرهنگی شده است که همگان باید مراقب باشند.


فرمانده سپاه ناحیه آمل، افزود: دشمن به دنبال تحقق اهداف و منافع خود بوده و ما باید دشمن شناسی را برای همیشه به عنوان امری اساسی داشته باشیم.


خادم با بیان این که حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ره توشه ای برای آخرت است، تصریح کرد: باید قدر این سفر را دانسته و استفاده شایسته ای در مسیر خوسازی صورت گیرد که سفری ماندگار خواهد بود./1314/پ202/ب6

ارسال نظرات