۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۴۲۱۶۴
معاون سیاسی فرماندار کاشان:

دهه فجر فرصتی برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی فرماندارکاشان گفت: معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی یکی از راه های معرفی انقلاب اسلامی به جوانان نسل سومی است.
حميد رضا مومنيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حمید رضا مؤمنیان، معاون سیاسی فرماندار کاشان عصر امروز در جلسه کمیته های 15 گانه دهه فجر کاشان در سالن کنفرانس فرمانداری ویژه این شهرستان گفت: با اجرای برنامه های مناسب و جذاب در ایام الله دهه فجر بهترین فرصت  برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است تا متوجه شوند چرا انقلاب صورت پذیرفت و لازمه حفظ و تداوم آن چیست.

 

وی همچنین، معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی یکی از راه های معرفی انقلاب اسلامی به جوانان نسل سومی است تا با آشنایی این دستاورد ها قدر انقلاب را بدانند و بیشتر از قبل پای بند نظام و اهداف انقلاب اسلامی باشند.

 

معاون سیاسی فرماندارکاشان با اشاره به این که برنامه های دهه فجر نباید خسته کننده و تکراری باشدگفت: برنامه های گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال باید از شور و شعف حماسی برخوردار باشد تا با انرژی و تهییجی که ایجاد می کند بستر سازندگی و بالندگی بیش از گذشته میهن اسلامی را فراهم نماید.

 

مومنیان یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا نباید منحصر به دهه فجر باشد بلکه می بایست در طول سال و به صورتی که برای خانواده شهدا ایجاد مزاحمت نکند به دیدار آنان رفت و نشان داد که جانفشانی شهدا در طول زمان در جامعه منشأ خیر و برکت است.

 

وی به لزوم اهمیت سخنران مراسم دهه فجر اشاره کرد و افزود: بایداز شخصیت هایی به عنوان سخنران استفاده شودکه خاطرات انقلاب را برای نسل جوان بازگو نمایند و روحیه ایثار و از خودگذشتگی را که عملاً تجربه نموده اند به جامعه انتقال دهند.

 

معاون سیاسیاجتماعی فرماندارکاشان افزود: شهدای انقلاب در جای جای شهر، خون خود را پای درخت انقلاب جاری نموده اند و چه خوب است که در همان مکان به بازگویی رشادت های آنان پرداخته و صحنه های رشادت آنان را بازآفرینی کنیم.

 

مومنیان، نصب تصاویر شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان و در خیابان ها و محل شهادت این شهدا را یکی از برنامه های ابتکاری امسال ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان اعلام کرد.

 

 در ادامه حجت الاسلام حسن صنعت کار کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کاشان نیز با اشاره به  برنامه های جشن سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در10 مسجد از مناطق مختلف شهرستان کاشان گفت : مساجد صاحب الزمان خیایان کارگر، مسجد جامع فین بزرگ، مسجد خالوخیابان طالقانی، مسجد کرسی خیابان فاضل نراقی، مسجد المهدی، مسجد امیرالمومنین در خیابان آیت الله کاشانی ، مسجد صفاری در خیابان 22 بهمن برنامه های سخنرانی با حضور شخصیت های استانی و کشوری برگزار خواهند کرد.  

 

محمود خدمتی مسؤل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر کاشان نیز از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان خبرداد و گفت: به صدادرآوردن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام راحل به میهن اسلامی در ساعت 9 و 27 دقیقه و 30 ثانیه صبح 12 بهمن، مسابقه حفظ سوره فجر، مسابقات نقاشی گروهی، نمایشگاه کتاب، موضوع انشاء انقلاب اسلامی و میهمانی لاله ها را از جمله مهمترین برنامه های این ستاد برشمرد.

 

وی همچنین، دعوت از معصومه آباد مولف کتاب من زنده ام، نمایشگاه خلاقیت ها و ابتکارات دانش آموزان، محفل انس با قرآن، مسابقات ورزشی در بیش از 10 رشته ورزشی و همچنین اجرای سرود همگانی انقلاب در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن را از دیگر برنامه مهم کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کاشان اعلام کرد. /1307/پ202/ب6

ارسال نظرات