۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۴۲۲۳۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

برنامه های دهه فجر با محوریت امام جماعت در مساجد برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که در استان 2 هزار و 200 مسجد وجود دارد، گفت: برنامه های دهه فجر با محوریت امام جماعت در مساجد برگزار شود.
غلامي تبليغات لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، در جلسه کمیته ستاد دهه فجر که با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور برگزار شد، گفت: امید است با اجرای برنامه های دهه فجر در مساجد زمینه بهره برداری بیشتری از این برنامه ها فراهم شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در مساجد استان افزود: این برنامه با حضور شبکه تبلیغ در مساجد استان برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش محوری مردم در پیروزی انقلاب بیان داشت: مردم در پیروزی انقلاب با توجه به فرامین رهبر کبیر انقلاب و استعانت از خداوند رژیم ستمشاهی وابسته به قدرت های جهانی را سرنگون کردند و حکومتی بر مبنای فرهنگ متعالی اسلامی را بنیان نهادند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: برپایی ویژه برنامه های دهه فجر در مساجد فرصتی مناسب در راستای تقویت کارکردهای مساجد است.  

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر این که برنامه های دهه فجر به افتتاح پروژه ها و ترک ادارات ختم نشود، بیان داشت: امید است طرح شمیم خدمت به خوبی در مساجد اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای محافل انس با قرآن عنوان داشت: در ایام الله فجر محافل انس با قرآن به همت سازمان تبلیغات استان در مساجد لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: این نهاد در راستای برپایی نماز ظهر و عصر پس از راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی می کند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات