۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۴۲۴۷۲
در پی اقدام سخیف نشریه فرانسوی؛

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی بیانیه ای صادر کرد

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم کرد.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم  و در این راستا بیانیه ای صادر کرد.

 

متن کامل بیانیه به این شرح است:

 

«یا اَیٌها النّبی اِنّا اَرسَلْناکَ شاهِداً وَ مُبَشِّراً وَ نَذیراً وَ داعِیاً اِلَی اللّه بِاِذْنِهِ وَ سِراجاً مُنیراً؛ ای پیامبر ! ما تورا گواه فرستادیم و بشارت دهنده و انذار کننده ! و تورا دعوت کننده به سوی خدا به فرمان او قرار دادیم ، و چراغی روشنی بخش».( احزاب / 45 و 46 )

 

ما مفتخریم که پیرو سلاله پاکان و مهربانان و رحمت پیشگان هستیم . مفتخریم در امتی نفس می کشیم که الگوی حسنه اش پیامبریست از جنس آزاد مردان و رادمردان و ثابت قدمان در صراط مستقیم ومخاطبان وحی الهی.

 

امت اسلامی به فرموده رهبر عزیزمان در پیچ تاریخی مهمی قرار دارد که سرنوشت تاریخ بشریت را بیش از پیش معین خواهد نمود. در این پیچ تاریخی نیازمند بصیرت و آگاهی فراوان و درک لحظه ها هستیم و مگر نه این است که رسالت هر فرد مسلمان در قبال پیامبرش  دفاع آگاهانه و بصیرتمدارانه از اوست.

 

امروز در کشاکش فتنه سلفی ها و تکفیریها که صدای استکبار جهانی و صهیونیست ها را زمزمه می کنند باز هم شاهد افروختن آتش اسلام ستیزی هستیم. هر کس اندک مایه ای از اندیشه داشته باشد می داند که مسلمان کشی در کنار سناریوی تروریستی حمله به یک نشریه بهانه ای شده است تا موج اسلام ستیزی در غرب راه بیفتد و احساسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان نادیده گرفته شود. نشریه ای که امروز سوار بر موج احساسات ضد تروریستی پیامبر اسلام را به سخره می گیرد بی شک از صهیونیست هایی خط می گیرد که در مراسم ضد تروریستی در صف اول می ایستند اما خود در کودک کشی و جنایت روی تروریست ها را سپید کرده اند.

 

ما دانش آموزان بسیجی استان مرکزی همراه با سایر دانش آموزان مسلمان جهان اسلام این اقدام موهن نشریه ورشکسته فرانسوی را محکوم نموده و پرشورتر از گذشته به تبلیغ خصال پاک احمدی و رهروی این پیامبر اعظم در خط ولایت فقیه اقدام خواهیم نمود. /842/د101/ب6

ارسال نظرات