۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۴۲۷۶۹
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

دهه فجر نقش والا و سازنده ای در حقظ و تداوم اسلام دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی بیان داشت: یکی از ویژگی‏های انقلاب مردم ایران، خدا محوری آن است و انـقلاب اسـلامى در مـقایسه بـا انـقلاب های دیگر جهان از یک سلسله ویژگی ها وامتیازهاى اصولى برخوردار است و قـدرت رهـبرى انقلاب اسلامی ریشه در قرآن دارد.
حجت الاسلام حسيني پور مدير حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری رسا در اراک،  با بیان این‌که انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم بوده و دهه فجر فرصتی مناسب برای حضور گسترده مردم در صحنه است، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مطلوبی است تا دستاوردهای انقلاب به درستی تبیین شده و در جامعه امید ایجاد شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور گفت: دهه فجر نقش والا و سازنده‌ای در حقظ و تداوم اسلام دارد و انقلاب اسلامی مرهون فداکاری مردم و رهبری انقلاب است.

 

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پیامی خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشکر از آنها خداحافظی کردند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور اظهار داشت: به برکت حرکت انقلابی مردم ایران و رهبری امام خمینی(ره) گستره نفوذ اسلام در جهان در حدی است که ندای لا اله الا الله در کل نقاط دنیا به گوش می‌رسد و این انقلاب به الگوی بسیار خوبی برای سایر ملت‌های مستضعف تبدیل شده است.

 

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی  با تاکید بر این‌که، با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ‏ترین تحول جهانی قرن بیستم را به وجود آورد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی، چه در داخل و چه در خارج از کشور، بینندکان را با پدیده‏ای تازه در صحنه سیاسی جهان روبه‏رو ساخت و این پدیده بنا به ماهیت، اهداف و سرنوشت خود، در هیچ‏یک از معیارهای سیاسی جهان نمی‏گنجد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور گفت: یکی از مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تجدید حیات اسلام در جهان است و این تجدید حیات اسلام، آثار مختلفی را برای جنبش‏های اسلامی به ارمغان آورد.

 

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی بیان داشت: از دیگر  ویژگی‏های انقلاب مردم ایران، خدامحوری آن است و انـقلاب اسـلامى در مـقایسه بـا انـقلاب‌های دیگر جهان از یک سلسله ویژگی ها و امتیازهاى اصولى برخوردار است و قـدرت رهـبرى انقلاب اسلامی ریشه در قرآن دارد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در ادامه با بیان این که اندیشه‌های امام خمینی(ره) بزرگمرد انقلاب اسلامی ایران برگرفته از تعالیم اسلامی بود تصریح کرد: از ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب باید همه، زن و مرد و پیر و جوان دفاع کنند و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ‏ترین تحول جهانی قرن بیستم است./842/ت302/ب6

ارسال نظرات