۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۴۲۸۷۶
رییس اداره اوقاف و امور خیریه نکا:

اهانت به ساحت پیامبر نشان از زبونی غرب در برابر منطق اسلام است

خبرگزاری رسا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه نکا گفت: اهانت به رسول الله نشانه وحشت استکبار و ضعف آنان در برابر گسترش روز افزون اسلام است.
رييس اداره اوقاف و امور خيريه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام علی سلطانی، رییس اداره اوقاف نکا امروز در اجتماع بانوان نکایی با عنوان «من عاشق محمدم» در امام‌‌زاده حسن(ع) این شهرستان با محکوم کردن اقدامات تروریستی در فرانسه اظهار داشت: این توهین به رسول الله از همان ابتدای اسلام از سوی کوته بینان وجود داشته است و اکنون هم این اهانت‌ها به ساحت مقدس رسول الله، هرگز نشانه اقتدار غرب نیست بلکه نشان از ضعف و زبونی آنها در برابر منطق اسلام و هراس آن از اسلام است.

 

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: در برابر چنین توهین و اهانتی ما باید دشمن‌شناسی کنیم و این مهم با توجه به قرآن امکان‌پذیر است که در قرآن یهود به عنوان مهم‌ترین دشمن اسلام معرفی شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه نکا با بیان این که رسول ما رسول مهربانی ها و رأفت است، افزود: زمانی که جامعه ما یک جامعه مدنی است و اسلام، دین مهربانی و رآفت است؛ باید درست‌ترین تصویر را از جامعه اسلامی بروز دهیم و با اتحاد در برابر یاوه گویی های غرب بیایستیم.

 

حجت الاسلام سلطانی خاطرنشان کرد: توهین کنندگان به ادیان الهی اگر به خدا اعتقاد داشتند این گونه به مقدسات توهین نمی‌کردند و این افراد به هیچ دین و آیینی پایبند نیستند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه نکا همچنین بیان داشت: بصیرت و وحدت، دو بال عروج و شکوفایی ما مسلمانان است که باید مورد توجه قرار گرفته و بدانیم، بصیرت، ولایت‌مداری و وحدت کلمه رمز سربلندی ما در مقابله با استکبار است.

 

حجت الاسلام سلطانی گفت: این توهین و اهانت به رسول اکرم مایه اتحاد و بیداری جامعه اسلامی شده است و مسلمانان را از همه اقصی نقاط کشور و جهان، در برابر آن متحد کرده است.

 

وی افزود: همه خوبی‌ها و زیبایی‌هایی که امروز در سراسر جهان وجود دارد، آموزه‌هایی است که در تعالیم پیامبر اسلام و هر شری که در دنیا صورت می‌گیرد از سوی کسانی است که از اسلام فاصله داشته‌اند و دشمن بداند حضرت محمد(ص) خط قرمز ما است و این توهین و اهانت به رسول اکرم مایه اتحاد بیشتر مسلمانان در حمایت از رسول اکرم است.

 

به گزارش رسا، بانوان نکایی در این اجتماع با سردادن شعار لبیک یا رسول الله، الله اکبر و مرگ بر اسراییل ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم شأن اسلام حضرت محمد(ص) در مجله فکاهی شارلی ابدو، انزجار خود را از این اقدام نابخشودنی مجله اعلام کردند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات