۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۴۲۹۲۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها است، گفت: انقلاب اسلامی جنبه های معنوی و دینی بسیاری را به همراه داشت و در این راستا توانست در کشورهای اسلامی ورود و نفوذ کند و هزاران انسان را شیفته خویش سازد.
حجت‌الاسلام عباسيان، مدير کل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي

 حجت‌الاسلام آیت الله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، با بیان این که دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها است، گفت: انقلاب اسلامی جنبه های معنوی و دینی بسیاری را به همراه داشت و در این راستا  توانست در کشورهای اسلامی ورود و نفوذ کند و هزاران انسان را شیفته خویش سازد.

 

حجت‌الاسلام عباسیان بیان داشت: قیام مردم برای خدا مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و  همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی ظرفیت و فرصتی است که باید از آن به شایستگی بهره گرفته شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با تأکید بر این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود، اظهار داشت: شکوفایی معنوی و گرایش مردم به سمت ارزش‌های اسلامی و مطرح‌شدن اسلام به عنوان قدرتی قابل توجه در صحنه های بین المللی به عنوان دستاوردهای  مطرح انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: روزهای پیروزی انقلاب اسلامی روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است و در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در سطح شهرستان‌های استان همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 17 عنوان برنامه‌ برگزار ‌می‌کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح این اداره است که طی آن دستاوردهای نظام در قالب عکس، کتاب و محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، عیادت از آسایشگاه جانبازان و معلولان، برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مرتبط با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، غبارروبی، عطر افشانی و اهدای گل به قبور پاک شهدا بخشی از برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه  استان مرکزی در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

 

حجت‌الاسلام عباسیان با تأکید بر این که  دهه فجر انقلاب اسلامی ظرفیت و فرصتی است که باید از آن به شایستگی بهره گرفته شود، بیان داشت: برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، غبارروبی بقاع متبرکه و شاخص استان، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برگزاری مراسم ختم قرآن، صلوات و اهدی آن به روح پر فتوح امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در امامزادگان و بقاع متبرکه، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع مرتبط با انقلاب اسلامی، اندیشه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه  استان مرکزی در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات