۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۰۱۴

برگزاری 5000 برنامه همزمان با دهه فجر در گیلان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای پنج هزار برنامه و فعالیت در گستره ملی، استانی و شهرستانی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جلسه برنامه‌ریزی و پیگیری آخرین وضعیت برنامه‌های کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، در سالن اجتماعات استانداری با بیان این که در دهه فجربرنامه های فرهنگی متنوعی برای نسل نوجوان و جوان تدارک دیده شده است، اظهار داشت: نشست‌های دانش آموزی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

بیش از پنج هزار برنامه همزمان با ایام الله فجر در گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام اشجری ازبرگزاری بیش از  پنج هزار برنامه و فعالیت در گستره ملی، استانی و شهرستانی همزمان با دهه فجر در گیلان خبرداد و افزود: 543 برنامه و فعالیت در اداره کل ورزش و جوانان تدوین شده است.

 

وی در باره برنامه های ورزشی استان در دهه فجر گفت: برنامه فرهنگی و ورزشی شامل 290 برنامه ورزشی اداره‌های ورزش و جوانان، 213 برنامه هیأت های ورزشی و 40 فعالیت در حوزه جوانان است.

 

رییس شورای هماهنگی گیلان با تاکید بر این که در ایام الله دهه فجر نرم‌افزار چند رسانه‌ای فجر آفرینان استان رونمایی می‌شود و قابلیت دانلود این نرم‌افزار از طریق موبایل‌های اندروید وجود دارد، گفت: در این نرم‌افزار سرودهای انقلابی، فیلم و کلیپ از دوران انقلاب و روز شمار انقلاب از 12 تا 22 بهمن درج شده است، زندگینامه شهدای گیلان با تاریخ شهادت و محل شهادت 63 شهید معرفی شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که در این روز زنگ انقلاب در استان نواخته می‌شود، افزود: در مدارس محوری استان با حضور مسؤولان استقبال، گلباران مزار شهدا، استقبال نمادی از ورود امام خمینی(ره)، رژه موتورسواران، برپایی جشن کودکان و نواخته شدن ناقوس کلیساها از برنامه‌های 12 بهمن ماه در گیلان است.

 

وی از اجرای طرح وصیت‌نامه شهدا به صورت نرم‌افزار بارکد خبر داد و  افزود: با استفاده از تکنولوژی QR و نرم‌افزار بارکدخوانی طرح وصیت‌نامه شهدا اجرایی می‌شود، این نرم افزار در موبایل نصب شده و با قراردادن آن در صفحه  وصیت‌نامه شهدا  قابل رویت است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات