۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۴۳۰۵۱

اجرای حدود 1000 برنامه قرآنی همزمان با دهه فجر در گیلان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای 993 فعالیت قرآنی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جلسه برنامه‌ریزی و پیگیری آخرین وضعیت برنامه‌های کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان در سالن اجتماعات استانداری از اجرای 993 برنامه قرآنی همزمان با دهه فجر در است خبر داد  و اظهار داشت : 855 ویژه‌برنامه قرآنی توسط تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که 138 برنامه مربوط به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف است، افزود: امسال چون سنوات گذشته جشن انقلاب در اقصی نقاط گیلان با همکاری خودجوش مردمی و نهادهای دولتی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه قرآنی با حضور رییس دارالقرآن کشور در شب 15 بهمن ماه در مسجد الجواد(ع) لاکانی رشت گفت: همزمان با دهه مبارک فجر مراسم ویژه  این ایام در 36 مسجد استان برگزار می شود.

 

وی در ادامه سخنان خود به تجلیل 36 نفر از اعضای هیأت امناء مساجد و امام جماعت فعال استان همزمان با دهه مبارک فجر در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تجلیل از 36 مربی قرآن و نیز برگزاری 200 گفتمان دینی در مدارس و مساجد گیلان از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در دهه مبارک فجر است.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با تاکید بر این که ترویج ارزش‌های اسلامی به نسل امروز و تبیین جایگاه ولایت فقیه از اهداف برنامه‌های کمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است، تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستارودهای انقلاب است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که انقلاب ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها است که به رهبری امام راحل در برابر ظلم رژیم طاغوت به پیروزی رسید، گفت: مردم ایران اسلامی همواره در همه صحنه های دفاع از نظام و انقلاب ‌حضور یافته اند و این امر موجب شده که دشمن در راه رسیدن به اهداف و آرمان های خود ناکام بماند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات