۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۴۳۱۷۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

ایجاد 21 کمیته در زمینه های گوناگون برای اجرای برنامه های دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ایجاد 21 کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر در خوزستان ابراز داشت: کمیته های کارگری، هنری، روستایی و عشایر، نیروهای مسلح و ورزش و جوانان از مهم ترین کمیته های برگزاری دهه فجر هستند.
حجت الاسلام سعيد جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در جلسه با کمیته های اجرایی ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه بهتر برنامه ها درباره دهه فجر عنوان کرد: برنامه های گوناگونی برای دهه مبارک فجر از سوی کمیته های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که برنامه کودک و نوجوان در شهرستان هندیجان در حال برگزاری است، افزود: در روز 12 بهمن برنامه های گوناگونی که مهم ترین آن دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در خوزستان مهم ترین سبب برگزاری دیدار 12 بهمن ماه با اقشار گوناگون جامعه است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برگزاری مراسم نمادین استقبال نونهالان در فردوگاه اهواز، نواختن زنگ انقلاب اسلامی 12 بهمن رأس ساعت 13:33 در همه مدارس به ویژه مدرسه دخترانه شاهد فاز 2 پادادشهر از برنامه های آینده ستاد برگزاری دهه فجر است.

وی ادامه داد: برنامه ها به مناسبت دهه فجر در خوزستان از 8 بهمن ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که 21 کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر در خوزستان ایجاد شده است، ابراز داشت: کمیته های کارگری، هنری، روستایی و عشایر، نیروهای مسلح و ورزش و جوانان از مهم ترین کمیته های برگزاری دهه فجر هستند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به این که تلاش شده در دهه فجر امسال برنامه های جدیدی در خوزستان برگزار شود، اظهار داشت: فراخوان تصاویر و فیلم ها از صدا و سیما، بازدید 36 بازیگر در مناطق گوناگون خوزستان و نورافشانی در 22 بهمن ماه از برنامه های جدید امسال هستند./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات