۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۴۳۲۳۱
آیت الله علما:

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا سانسورهای رسانه‌ ای غرب را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سران استکبار از انتشار مواضع و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به جوانان دنیای غرب بیمناک هستند، پیام رهبر انقلاب نوعی مناظره غیر مستقیم میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است و سانسورهای رسانه‌ ای غرب را خنثی کرد.
آيت‌الله علما

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب،  گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ابتکاری خلاقانه است و در این موقعیت زمانی می توان از جهاتی آن را تشبیه کرد به پیام تاریخی امام راحل به شوروی، هر کدام از این پیام ها به حسب شرایط زمانی خود منحصر به فرد بوده و بر حسب رسالتی که ریشه در عقاید دینی دارد بیان شده اند.


وی در ادامه تصریح کرد: صاحبان رسانه های جهان با تحریم ظالمانه مذهب تشیع و آموزه های حقیقی اسلام اجازه انتشار اخبار واقعی ایران و سایر کشورهای اسلامی را نمی دهند، زیرا اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) منافع مستکبران را به خطر می اندازد.


امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: نامه معظم له نکات قابل تأملی دارد و نیاز است که مورد کارشناسی قرار گیرد، رهبر انقلاب با ابتکار خود باب تازه ای را به روی جوانان غرب باز کردند، مسیری که می تواند انحصار فضای رسانه و سانسور جهان غرب را از بین ببرد، معظم له از جوانان غربی درخواست کردند که اسیر اربابان رسانه ها و آنچه را که از سوی آنها تولید و ترویج می شود، نباشند بلکه با تحقیق و تأمل به دنبال کشف حقایق باشند.


آیت الله علما در ادامه بیان کرد: سران استکبار از انتشار مواضع و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به جوانان دنیای غرب بیمناک هستند، پیام رهبر انقلاب نوعی مناظره غیر مستقیم میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: رهبر فرزانه انقلاب به جوانان غرب اعلام کردند که به جای مراجعه به منابع و رسانه های غربی به طور مستقیم به قرآن کریم، اسلام و سیره رسول خدا(ص) رجوع کرده و بدون واسطه از معارف ناب اسلام  بهره گیرند، حتی معظم له با صراحت تمام اعلام می کنند که سخنان من را نیز معیار قرار ندهید.


وی در ادامه تصریح کرد: منافع استکبار جهانی ایجاب می کند که چهره اسلام را مخدوش سازد، چرا که اسلام حقیقی مانع پیشرفت صهیونیست و منافع استکبار است، از همین رو دشمنان با جهالت خود اقدام به اهانت و استهزاء مقدسات اسلام می کنند؛ در چنین فضایی رهبر معظم انقلاب جوانان غربی را به مطالعه درباره اسلام و قرآن دعوت کردند.


امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام خود این نکته را متذکر شدند که چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ با نگاه به تاریخ ببینید در صد سال اخیر سردرمداران غرب چه مشکلاتی برای جهان به وجود آورده اند؛ و مردم را گریبانگیر چه مسائلی و چالش هایی غرب کرده اند، جنگ های جهانی، فقر و آشوب در دنیا، ایجاد و تقویت تروریست همه نتیجه سیاست های شیطانی دولت مردان غربی است.


آیت الله علما خاطر نشان کرد: در جامعه آشفته، منحط و ضد اخلاقی امروز غرب، اسلام تنها راه تضمین کننده سعادت بشر است، جبهه استکباری غرب به دنبال آن است که از اسلام چهره ای منزجر کننده و خشن نشان دهد تا کسی تمایل نزدیک شدن به این چهره را نداشته باشد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از جوانان غرب می خواهند که از دولت مردان خود سؤال کنند چرا با فرهنگ ها و اندیشه های اصیل مبارزه می کنند؟ چرا از ترویج اسلام جلوگیری می کنند؟ چرا سیاست قدیمی هراس افکنی و نفرت افکنی نسبت به اسلام را در پیش گرفته و اجازه بررسی و تحقیق های منصفانه را نمی دهند؟ برای یافتن پاسخ صحیح از فهم خودتان خوب استفاده کنید، نگذارید که اهداف صحیح با اغراض آلوده دولت ها مخلوط شود، و تروریست ها و جانیان مفسر اسلام شوند، قصد دارند داعش و القاعده زا الگوی اسلام نشان دهند، گروهک هایی که خود دست پرورده قدرت های جهان هستند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سردرمداران غرب طبق خواسته های خود مسیر اندیشه افراد را تنظیم میکنند، با تعمد می خواهند اسلام خشن و غیر قابل قبول برای بشر را ارائه دهند، نکته اساسی این نامه اتکال بر فهم و مراجعه بدون واسطه به تعالیم اسلام است، امیدواریم به فضل الهی با این عمل خلاقانه رهبر معظم انقلاب یک آزاد اندیشی جهانی ترویج شود./967/ت301/ب6

ارسال نظرات