۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۴۳۳۶۸
رییس قوه قضاییه در مراسم ادای احترام به بنیانگذار انقلاب اسلامی:

امام خمینی سیاست و دیانت را به هم پیوند زدند

خبرگزاری رسا ـ رییس قوه قضاییه پس از زیارت مرقد مطهر امام (ره)گفت: سیاسیون در عالم زیاد هستند اما امام راحل از جمله مردان بزرگی بود که توانست سیاست و دیانت را با یکدیگر پیوند زند.
آيت الله آملي لاريجاني در حرم امام

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله صادق آملی لاریجانی به همراه مسئولان عالی قضایی همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضور یافته و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

 

رئیس قوه قضاییه پس از زیارت بارگاه امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامیگفت: سیاسیون در عالم زیاد هستند اما امام خمینی (ره) بر اساس اسلام و ارزش‌های الهی کار سیاسی می‌کردند و به نوعی می‌توان گفت که سیاست و دیانت را به هم پیوند دادند و این کار مردان بزرگ الهی است که دنیا و آخرت را با هم پیوند می‌دهند.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: این اقدام هم در همان راستا است و نشان دهنده کار مردان بزرگ است. کار امام (ره) این بود که معنویت و دفاع از پابرهنگان را با شعار عدالت پیش ببرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: در این سال ها مسیر طولانی را طی کردیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده اند و تمام مسئولان نظام گام‌هایی را در جهت انقلاب برداشته اند و میزان قابل توجهی از ارزش‌ها محقق شده است اما هنوز با آن اهداف عالی انقلاب فاصله داریم.


وی گفت: امام خمینی (ره) هدف ادیان الهی را دیدند و ما هم باید تلاش کنیم در جهت رسیدن به آن هدف گام برداریم.


آیت الله آملی لاریجانی و مسئولان عالی قضایی پس از ادای احترام به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب به زیارت مزار شهدای هفتاد و دو تن رفتند و همچنین با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی یاد و نام آنان را گرامی داشتند. /924/د102/ج

منبع: اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه

ارسال نظرات