۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۴۳۵۸۰
آیت الله دری نجف آبادی:

برخود دوگانه غرب با کشورهای اسلامی قابل قبول نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در رابطه با اقدام همسر اوباما در اندونزی گفت: همسر رییس جمهور آمریکا در اندونزی پوشش خود را رعایت کرد اما با حضور در ریاض و مرکز جهان اسلام این عمل را انجام نداد که این حرکت به غیرت مسلمانان برخورد و دوگانه برخورد کردن با کشورهای اسلامی را نمی‌توانیم به سادگی قبول کنیم.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر استان مرکزی با تأکید بر این‌که امسال باید برنامه‌های دهه مبارک فجر پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: با توجه به حساسیت شرایط منطقه، باید برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سر تا سر ایران اسلامی پرشور، آگاهانه و مردمی باشد.

 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت عزیز کشورمان همواره در مقابل فتنه‌های بوجودآمده با غیرت عظیم دینی و صلابت، برای رسیدن به عزت، شرف و عظمت گام‌های بلند بر می‌دارند و این مهم از فرهنگی سرچشمه می گیرد که امام راحل، رهبری، علما و بزرگان دینی ایجاد کرده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: امام خمینی (ره) به مردم شخصیت و هویت داد و با پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا برای ایران؛ عزت و شرف به ارمغان آورد و اندیشه انقلاب اسلامی توانست در زمانی کوتاه مرزهای محدود جغرافیایی را درنوردد و پیام اصلی خود را که همانا مبارزه با ظلم و ستم و برپایی حکومتی عادلانه بود، به دورترین نقاط جهان برساند.

 

وی در رابطه با اقدام همسر اوباما در اندونزی اظهار داشت: همسر رییس‌جمهور آمریکا در اندونزی پوشش خود را رعایت کرد اما با حضور در ریاض و مرکز جهان اسلام این عمل را انجام نداد که این حرکت به غیرت مسلمانان برخورد و دوگانه برخورد کردن با کشورهای اسلامی را نمی‌توانیم به سادگی قبول کنیم.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران نعمت بزرگی است که سبب شد تا تاریخ جدیدی در کشورمان به وجود آید.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: امام خمینی(ره) تنها کسی بود که توانست پیروزی انقلاب اسلامی را محقق سازد و امام راحل شرایط آن دوران را به خوبی لمس کرده و تجربیات یک قرن را داشتند و امام عزیزمان از سال‌ها به بررسی و آسیب‌شناسی جریان‌های پیشین پرداخته بودند و با بینش عمیق و هدایت دست به اقدامی زدند تا پیروزی انقلاب اسلامی محقق شود.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی را به همراه خود داشته است و ایستادگی مسلمانان که همه ما در سرتاسر جهان شاهد آن هستیم به برکت انقلاب، قرآن و فقاهت ایجاد شد وهمچنین با وجود امام خمینی(ره) اسلام، جهاد، شهادت و ایثار مطرح شد./842/پ202/ب6

ارسال نظرات