۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۴۳۸۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی سبب آسیب رساندن به کل جوامع بشری می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که مفهوم آزادی بیان توهین به مقدسات دیگر ادیان نیست و غربی ها در آزادی بیان حد و مرز را رعایت نمی کنند، گفت: اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی سبب آسیب رساندن به کل جوامع بشری می شود.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) که پیامبر نور و رحمت و مهربانی است، بیان داشت: این عمل نشان‌گر ناتوانی و نداشتن استدلال و منطق استکبار در برابر دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی افزود: رهبر فرزانه انقلاب از جوانان درخواست کرده برای شناخت حقیقت دین مبین اسلام، به قرآن کریم که از منابع عظیمی که خداوند است، رجوع کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی قرآن را کلام وحی و نسخه شفابخشی برای بشریت بیان کرد و  عنوان داشت: قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) دو بال پرواز برای رسیدن به کمال هستند.

وی تصریح کرد: ما بدون قرآن نمی‌توانیم ازدستورالعمل‌های بشری استفاده کنیم؛ زیرا عقل بشر، مکملی به‌ نام وحی داشته است و از نخستین بشر، پیامبرانی در کنار آنان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب برای جوانان غرب حرکتی مؤثر و به موقع بود.

وی با اشاره به این که پیام رهبر معظم انقلاب بازتاب بسیار گسترده‌ای در غرب پیدا کرد، عنوان داشت: این پیام به زودی اثر خودش را بر جوامع غربی و نسل جوان جهان غرب خواهد گذاشت.

هراس غرب از اسلام گرایی از دلایل اهانت به مقدسات است

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان این که غربی‌ها از گسترش اسلام نگرانند و برای برطرف شدن این نگرانی به دنبال چاره‌جویی هستند، خاطرنشان کرد: غربی ها با این حرکات می خواهند روند اسلام‌خواهی را تحت تأثیر خویش قرار دهند.

وی در ادامه آزادی بیان غرب را دروغی بزرگ بیان کرد و افزود: مفهوم آزادی بیان توهین به مقدسات دیگر ادیان نیست، غربی ها در آزادی بیان حد و مرز را رعایت نمی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: کشورهای غربی باید آگاه شوند که این اقدامات بی شرمانه موجب آسیب رساندن به کل جوامع بشری می شود./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات