۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۴۳۹۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

برنامه‌های قرآنی نقش بیشتری در گرامیداشت دهه فجر داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این که باید برنامه های قرآنی حضور و جلوه بیشتری در ایام گرامیداشت دهه فجر داشته باشند، گفت: امیدواریم تأثیرگذاری مطلوبی را نیز از این برنامه‌ها در بین اقشار مختلف مردم شاهد باشیم.
حجت الاسلام اذن الله خدايي

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به این‌که ستاد بزرگداشت دهه فجر استان زنجان تاکنون برنامه‌ریزی‌های مطلوبی داشته است اظهار داشت: این کمیته در راستای ترویج فرهنگ نورانی قرآن و همچنین تبیین ارتباط ارزش‌های انقلابی با آیات و دستورات خداوند متعال در قرآن کریم فعالیت می‌کند.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش های کمیته قرآن و نهج البلاغه در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: تلاش اعضای این کمیته بر آن است تا فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در دهه مبارک فجر جلوتر از دیگر برنامه‌ها برگزار شده و تأثیرگذاری مطلوبی را نیز از این برنامه‌ها در بین اقشار مختلف مردم شاهد باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با بیان این که هریک از اعضای کمیته قرآن و نهج‌البلاغه ستاد استانی بزرگداشت دهه مبارک فجر، یک برنامه شاخص قرآنی را برگزار خواهند کرد گفت: ادارات ‌کل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری زنجان، دانشگاه‌های استان و همچنین شورای هیئت‌های مذهبی استان نمایندگانی در این کمیته قرآنی دارند.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به نقش تأثیرگذار اقشار مختلف جامعه تصریح کرد: یکی از نکاتی که در برنامه‌سازی دهه مبارک فجر باید مدنظر قرار گیرد، نادیده گرفته نشدن اقشار مختلف جامعه در بهره‌مندی از این برنامه‌ها است.

 

مسؤول کمیته مردمی امر به معروف و نهی از منکر در ادامه افزود: چرا که هر یک از این اقشار دارای نقش ویژه‌ای در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران هستند و باید در این شادی و سرور شریک باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به انتصاب جدید حجت‌الاسلام حسن صلاحی، به‌عنوان معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: وی تجربه ریاست ادارات تبلیغات اسلامی خمین و ساوه را داشته و از آن‌جایی که از بین قشر روحانی کشور نیز انتخاب شده است، انتظار می‌رود تعامل این نهاد در آینده با مبلغان و طلاب بیش از گذشته انجام شود. /949/ت302/ب4

ارسال نظرات