۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۴۴۰۰۹
در نشستی خبری؛

برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر شهر ری تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ فرماندار ویژه شهر ری در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های ویژه ایام الله دهه فجر این شهرستان پرداخت.
جمالي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهر ری و معاون استاندار تهران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارکه دهه فجر ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام مبارک و تشکر از زحمات بی‌دریغ خبرنگاران، گفت: خبرنگاران یکی از ارکان دموکراسی هستند.

 

وی افزود: ما از نقد سازنده، علمی همراه با کارشناسی استقبال می‌کنیم اگر چه بین نقد سازنده و تخریبی فاصله اندک است.

 

فرماندار ویژه شهرری با اشاره به مسؤولیت خبرنگاران در پیشرفت کشور عنوان کرد: در سال جاری با توجه به اقتصاد کشور در اکثر بخش‌های مورد نیاز مردم پروژه تعریف شده است.

 

جمالی‌پور با اشاره به پروژه‌های افتتاحی ایام دهه فجر در شهر ری، گفت: از میان تمامی پروژه‌ها اعتبارات قابل توجهی برای 10 پروژه صرف شده است که یکی از این 10 پروژه جاده حسن‌آباد از جاده‌های خطرساز بود که چهار بانده شده و در روز 19 بهمن افتتاح خواهد شد، همچنین پروژه جاده امین آباد که دو بانده بود مشکل آن برطرف شده و در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات اعتباری سال جاری افزود: همچنین چندین مدرسه، و پل غیر هم‌سطح 60 متری شورآباد و مرکز بهزیستی خیابان فدائیان اسلام از جمله پروژه‌های مهم دیگری است که با حضور استاندار تهران افتتاح خواهد شد.

 

جمالی‌پور با اشاره به برنامه‌های دهه فجر فرمانداری شهر ری عنوان کرد: ستاد گرامی‌داشت‌ دهه فجر در بخش‌هایی همچون شهرداری و آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

 

فرماندار ویژه شهرری افزود: در حوزه فرمانداری روز 12 بهمن ساعت 9 همزمان با سالروز ورود امام راحل برنامه‌ای در آستان مقدس حضرت امام پیش بینی شده است که مسؤولان و مدیران شهرستان در آنجا حضور پیدا خواهند کرد.

 

وی افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی متنوعی برای مردم در نظر گرفته شده است در کنار این برنامه‌ها راهپیمایی 22 بهمن را خواهیم داشت که از همه درخواست شده تا اطلاع رسانی شود که راهپیمایی پرشورتر از سال‌های گذشته باشد، با هماهنگی هوانیروز مسیر راهپیمایی نیز گل باران خواهد شد.

 

معاون استاندار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بحث مذاکرات هسته‌ای هستیم، امیدواریم که با حضورر مردم اقتدار نظام به رخ جهانیان کشیده شده و سبب نرمش طرف مقابل شود./807/پ202/ب6

ارسال نظرات