۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۴۴۰۶۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

دهه فجر جلوه ای از تفکر پیامبر الهی و امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: دهه فجر جلوه ای از تفکر پیامبر الهی و امت اسلامی است و در این ایام مردم ایران با میثاق مجدد با ولایت و رهبری اعلام می کنند که هیچ گاه از راه پیامبر و خط امام راحل و شهدا دست بر نخواهد کشید.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استادحوزه علمیه بابل امروز در جشن آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع مرزیکلا با گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر گرامیداشت بزرگترین معجزه الهی در این روزگار است و به همین دلیل باید این ایام باشکوه هر چه بیشتر در کشور اسلامی برگزار شود.

 

وی افزود: دهه فجر جلوه ای از تفکر پیامبر الهی و امت اسلامی است و در این ایام مردم ایران با میثاق مجدد با ولایت و رهبری اعلام می کنند که هیچ گاه از راه پیامبر و خط امام راحل و شهدا دست بر نخواهد کشید.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بخش بابلکنار بابل، انقلاب اسلامی را صدای مظلومان تاریخ عنوان و خاطرنشان کرد: دهه فجر صدای فطرت امت مظلوم است که پایه های کاخ های استکباری را لرزاند و به با بیداری مستضعفان به آنان انگیزه ایستادگی در برابر ظلم ظالمان را داد.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی نمود بیرونی و تجلی آوای فطرت بشر است، ادامه داد: انقلاب اسلامی روزنه امید را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بشریت ایجاد کرد و به همین دلیل جهان استکباری از این انقلاب همواره واهمه دارد.

 

حجت الاسلام بابائیان به سه رکن اصلی پیروزی این انقلاب اشاره و اذعان کرد: مکتب، رهبری و مردم سه رکن مهم این انقلاب بود و مردم سالاری دینی را به عنوان یک الگوی برجسته در جهان معاصر معرفی کرد.

 

وی افزود: دشمنان انقلاب با شناخت این سه پایه مهم این نظام الهی همواره در صدد  تضعیف این ارکان مهم برای سرنگونی این انقلاب بر آمدند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به این که امروزه دشمنان با تهاجم همه جانبه پیچیده ترین توطئه ها را در عمر سی و ساله انقلاب به راه انداختند، گفت: دشمنان می دانند که اسلام ناب منشا این حرکت بزرگ تاریخ است و به همین دلیب سعی می کنند تا فرزندان این مرز و بوم را از آرمانهایشان جدا کنند.

 

وی ادامه داد: آنها می خواهند با تضعیف و دوری مردم از ولایت فقیه و رهبری، انقلاب را دچار آسیب کنند در حالی که مردم با بصیرت ایران با شناخت این توطئه ها همواره بیعت خود را با رهبری و ولایت تجدید و ثابت کردند که هرگز دست از ولایت مطلقه فقیه برنخواهد داشت.

 

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که 22 بهمن سالروز حکومت حزب الله برجهان و پیروزی حق بر باطل است اذعان کرد: مردم که به وجود آورنده این انقلاب بودند با همه وجود از این انقلاب محافظت می کنند و نمی گذارند آسیبی بر ارکان این نظام وارد شود.

 

وی با تاکید بر برنامه ریزی در جهت برپایی جشن های باشکوه انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه مسؤولان باید بهتر از سال های قبل این دهه را جشن بگیرند زیرا 22بهمن نمایش قدرت ایران و حفظ وحراست از نظام است.

 

این استاد حوزه علمیه، 22 بهمن را عید فطر سیاسی مبارزات ملت ایران با استبداد عنوان کرد و گفت: 22بهمن در حکم عید فطر است چون پس از سال ها سختی، رنج  و مبارزه ملت ایران توانست هیمنه استبداد را بشکند و به پیروزی برسد.

 

وی افزود: 22 بهمن نماد عید قربان است چون مردم ما برای رسیدن به این پیروزی بسیاری از اسماعیل هایشان را به قربانگاه فرستادند و نماد عید غدیر است چون در این روزها مردی عظیم الشأن رهبریشان را بر عهده گرفت./1316/پ203/ب1

ارسال نظرات