۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۴۴۰۷۰
از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی؛

بیش از 300 حلقه معرفت و گفتمان انقلابی در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: بیش از 300 حلقه معرفت و گفتمان انقلابی از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی ویژه دهه فجر در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
بیش از 300 حلقه معرفت و گفتمان انقلابی در حرم رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این خبر اظهار کرد: گفتمان و پرسمان دینی، حلقه‌ها و جوانه‌های معارف، پاسخگویی به سوالات دینی و ارائه خدمات به کاروان‌های زیارتی و برگزاری نمایشگاه‌هایی ویژه کودکان از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی در ایام الله دهه فجر، در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

 

 حجت الاسلام حسینی به برگزاری گفتمان های انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: این گفتمان ها با موضوعات دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، نگاه امام و رهبری به جوان و مقوله خود باوری، نقش رهبری در مدیریت بحران ها، نقش مردم در انقلاب اسلامی و تداوم آن برگزار می شود.

 

وی دشمن شناسی نظام و انقلاب، تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها، نقش انقلاب در اتحاد بین مسلمین، انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه انتظار، انقلاب اسلامی خودباوری و نهضت علمی و امید به آینده و بیداری اسلامی و موانع پیش رو، را از دیگر موضوعات این گفتمان ها بیان کرد.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این حلقه‌ها و گفتمان ها با حضور اساتیدی نظیر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جلالی، مهاجرنیا، حقانی، جواد منصوری و سرهنگ سمائی تشکیل می‌شود.

 

وی، بیان احکام بین الصلاتین در حدود 300 نوبت و  ارائه خدمات مشاوره دینی، اعتقادی و تربیتی به عموم زائران به صورت رایگان در قالب مشاوره­های گروهی و فردی به صورت ویژه از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: خدمات پاسخگویی به سوالات دینی از طریق دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی در اماکن متبرکه، سامانه تلفنی 32020 و سامانه پیامکی 30002020 به صورت شبانه روزی به عموم زائران ارائه می شود./1308/ت302/ب5

ارسال نظرات