۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۴۴۰۷۸
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان:

برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت مدارس علمیه همدان آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: برنامه های دهه مبارک فجر امسال با محوریت مدارس علمیه استان همدان آغاز می شود.
برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت مدارس علمیه همدان آغاز می شود

حجت الاسلام کشوری دلاور معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب گفت: برنامه های دهه مبارک فجر امسال با محوریت مدارس علمیه استان همدان آغاز می گردد.


وی در ادامه افزود: با توجه به جلسه مشترکی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بنا به پیشنهاد حوزه علمیه شروع برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت مدارس علمیه در مرکز استان و شهرستان ها آغاز می گردد.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف تبیین رسالت  روحانیت در زمینه سازی برای پیروزی انقلاب و حفظ و تداوم آن و ضرورت آشنا نمودن نوجوانان و جوانان با عصر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین معرفی حوزه های علمیه به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی برگزار می شود.


حجت الاسلام کشوری گفت: این برنامه ها بصورت همزمان در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد و اساتیدی از حوزه علمیه قم جهت سخنرانی در این مراسم دعوت شده اند.


وی یاد آور شد: این برنامه ها از امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می گردد و یکی از محوری ترین این برنامه ها در ساعت 10 صبح  در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند ملا علی معصومی (ره) برگزار شد./967/ت303/ب

ارسال نظرات