۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۴۴۱۲۷
امام جمعه بهشهر:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر، دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پیشرفت های نظام اسلامی در سه دهه اخیر به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل پیروزی انقلاب نیست.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار با مسؤولان ادارات شهرستان بهشهر که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار داشت: مردم توقع دارند با گذشت سال های از پیروزی انقلاب اسلامی طعم شیرین خدمت را از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی بچشند.

 

وی با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، بر برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های انقلاب و دهه فجر تاکید کرد.

 

امام جمعه بهشهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: باید این ایام را  غنیمت بدانیم و در آیین های این ایام شرکت کنیم زیرا شرکت در این مراسم یکی از بالاترین مصادیق عبادت و بندگی خدا است.

 

حجت الاسلام جباری افزود: توصیه رهبر انقلاب به همگان این است که در خط اصلی انقلاب باشند و دولتمردان باید این نکته مهم  را رعایت کنند و به چپ و راست هم کاری نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: در دوران ستمشاهی، افرادی فاسد برای مردم حکومت می کردند و باید قدر دوران پس از انقلاب را بدانیم و بر ما واجب است یاد امام و شهدا و کسانی که خون خود را در راه آزادی و جمهوری اسلامی فدا کردند، زنده نگهداریم.

 

امام جمعه بهشهر گفت: اقتدار امروز را مدیون رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم و در 22 بهمن امسال همچون سالیان گذشته شاهد همبستگی مردم با نظام اسلامی و اعلام انزجار آنان از توطئه های آمریکا خواهیم بود.

 

حجت الاسلام جباری دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت های نظام اسلامی در سه دهه اخیر به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل پیروزی انقلاب نیست.

 

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگویی برای بسیاری از ملت های جهان دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در سایه هدایت های ولی فقیه و بصیرت ملت همیشه در صحنه به کشوری اثرگذار و مقتدر در دنیا تبدیل شده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات