۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۴۴۱۲۸
همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر؛

مزار شهدای شهر کرمانشاه غبارروبی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر مراسم غبار روبی مزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور امام جمعه این شهر و نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.
غبار روبي مزار شهدا در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، در نخستین روز از ایام الله دهه فجر مراسم غبارروبی مزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، رضایی بابادی استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان استانی برگزار شد.


بر اساس این گزارش رضایی بابادی، استاندار کرمانشاه در این مراسم معنوی گفت: رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) و پشتیبانی مردم  از آرمان‌های انقلاب سبب پیروزی و به ثمر نشستن نظام اسلامی ایران شد، اکنون نیز با درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب، کشور ما در اوضاع نابسامان و پرتلاطم  منطقه و جهان با امنیت پایدار خود به یک منطقه امن تبدیل شده که بسیاری از کشورهای دنیا به آن غبطه می‌خورند.


وی در ادامه افزود: استقلال و پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدا و جان‌فشانی رزمندگان است، آنچه که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده قابل قیاس با قبل از دوران انقلاب نیست. 


استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در نتیجه وحدت و یکپارچگی ملت ایران به وقوع پیوست و نهال نوپای آن با خون ارزشمند شهدا آبیاری شد، امروز به مزار شهدا آمده‌ایم تا بگوییم همچنان ادامه دهنده راه آنها و نگهبان و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم.


رضایی بابادی گفت: انقلاب ما به عنوان مردمی‌ترین انقلاب دنیا شناخته شده که با هدایت و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به وقوع پیوست، اگر چه توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های آنها مشکلاتی را برای ما به وجود آورده، اما همگی اذعان دارند که کشور ما طی سال های اخیر و در عرصه های مختلف به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.


وی تأکید کرد: امیدواریم نمایندگان مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 در احقاق حقوق هسته‌ای مردم این کشور موفق عمل کنند.

 

در پایان این مراسم، جمعی از مسؤولان و مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی به شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند./967/پ202/ب6

ارسال نظرات