۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۴۴۱۳۲

اعزام بیش از 600 مبلغ روحانی به مناطق مختلف استان البرز به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام بیش از 600 مبلغ روحانی در مناطق استان البرز به مناسبت دهه فجر خبر داد.
حجت الاسلام علي اکبر حاتمي

 حجت‌الاسلام علی اکبر حاتمی، سرپرست معاونت فرهنگی وتبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر از اعزام بیش از 600  مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان البرز به مناسبت آغازدهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام حاتمی با اعلام این خبر گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین و تشریح درست دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج دین مبین اسلام در بین جوانان و نوجوانان است از این رو باید مبلغین و کارشناسان دین از بستر دهه فجر جهت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بیش از پیش استفاده کرده و در این راستا نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حملات گسترده جنگ نرم و تهاجمات وسیع فرهنگی دشمن که با هدف ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران عزم خود را جزم کرده اند از ظرفیت های مبلغین و روحانیان که از توانایی شایسته ای برخوردار هستند باید در این راستا به خوبی استفاده کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به نقش روحانیان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه دشمنان با ابزارهای گسترده رسانه ای و انواع شبکه های ماهواره ای سعی دارند با ایجاد شکاف و تفرقه یک جنگ فرهنگی و عقیدتی بر ضد ارزش های اسلامی وارد نمایند بنابراین یکی از وظایف مبلغین روشن گری و بیان واقعیت ها است.

وی با بیان این که مبلغین همواره پاسدار دفاع از ارزش های اسلامی و آرمانهای انقلاب بودند تصریح کرد: نقشی که روحانیت و مبلغین دینی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری در زمان حال دارد کمتر از ایام پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی نیست و نخواهد بود بنابراین باید از این فرصت جهت صدور پیام انقلاب به درستی استفاده کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمامی ملت ها و آزادی خواهان دنیا است که باید قدر و ارزش این انقلاب بزرگ را بدانیم و با گرامیداشت آن در دهه مبارکه فجر یاد و خاطره آن را در اذهان بشریت به ویژه جوانان و نوجوانان زنده نگاه داریم.

وی خاطرنشان کرد: روحانیان با تبیین سیره عملی، فضایل اخلاقی و معنوی امام راحل (ره) و نیز مساله ولایت فقیه و جامعیت آن، موضوع بیداری اسلامی، سبک زندگی و ... نقش موثری در بصیرت افزایی و آگاه بخشی عموم خواهند داشت.

حجت‌الاسلام حاتمی در پایان گفت: مبلغین و مبلغات بیش از هر زمان دیگری وظیفه تبلیغ را در جامعه اسلامی باید ایفاء کنند و نگذارند دشمن با ابزار مدرن امروز جوانان و نوجوانان ما را از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و آرمان های آن فاصله بگیرند./801/ت302/ب

ارسال نظرات