۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۴۴۲۲۷
با سخنرانی سردار نقدی؛

یادواره 210 شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی یادواره 210 شهید حسینیه بنی فاطمه گفت: یادواره شهدای حسینیه بنی فاطمه با نام یادمان ایمان، جهاد و شهادت با سخنرانی سردار رییس سازمان بسیج مستضعفین در روز 16 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اصفهان، محمود افقری عصر امروز در نشست خبری که به منظور برگزاری یادواره 210 شهید حسینیه بنی فاطمه انجام شد با بیان اینکه یکی از راه‌های پاسداری از ارزش‌های انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا است، گفت: این یادواره برای مجموعه شهدایی است که در این محله از قبل از انقلاب و در دوران مبارزات با رژیم طاغوت و بعد از انقلاب در زمان فتنه کردستان و جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

 

وی بیان کرد: در گذشته افراد دور هم جمع شده و هیأتی را تشکیل می‌دادند و هیأت‌های قدیمی اصفهان به صورت معمول قدمت‌های طولانی مدتی دارند و حسینیه بنی فاطمه در محله‌ای به وسعت یک کیلومتر واقع شده که نزدیک به 210 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
دبیر اجرایی یادواره 210 شهید حسینیه بنی فاطمه خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه 16 بهمن، یادواره شهدای حسینیه بنی‌فاطمه با نام یادمان ایمان، جهاد و شهادت با سخنرانی سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین و صابر خراسانی، از شعرای معاصر برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این یادواره بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن حسینیه بنی فاطمه برگزار می‌شود و در آن از 160 خانواده شهید تجلیل به عمل می‌آید.
 
افقری اظهار کرد: یادواره سال گذشته این حسینیه با نام بی‌قراران بود که برای 190 شهید برگزار شد و در آن یادواره از کتاب بی‌قراران رونمایی شد./1304/پ202/ب6
ارسال نظرات