آغاز به کار سامانه هوشمند پاسخگویی به سؤالات دینی در روبیکا
مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در راستای گسترش خدمات پاسخگویی و با هدف تقویت حضور در شبکههای اجتماعی پرمخاطب، سامانه پاسخگویی هوشمند خود را در بستر پیامرسان روبیکا از طریق بات پاسخگو راهاندازی کرد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در راستای گسترش خدمات پاسخگویی و با هدف تقویت حضور در شبکههای اجتماعی پرمخاطب، سامانه پاسخگویی هوشمند خود را در بستر پیامرسان روبیکا از طریق بات پاسخگو راهاندازی کرد.
بر اساس این طرح، مخاطبان میتوانند پاسخ پرسشهای دینی خود را از طریق «چتبات دیندان» یا بهطور مستقیم توسط کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی دریافت کنند.
راهاندازی این سامانه، گامی در جهت تسهیل دسترسی عموم مردم به پاسخهای معتبر، دقیق و مستند دینی در فضای مجازی و ارتقای سطح تعامل مرکز با کاربران شبکههای اجتماعی به شمار میرود.
چت بات دین دان در روبیکا جهت دسترسی کاربران به آدرس rubika.ir/pasokhgoo_ir_bot می باشد.
ارسال نظرات