۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۴۴۴۴۵
در دومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح پایگاه بسیج شهیده مرادی و کانون بسیج مهندسی کشاورزی شهرستان نجف آباد

خبرگزاری رسا ـ در ایام الله دهه فجر، پایگاه ویژه خانواده های سپاه با عنوان پایگاه شهیده رضوان مرادی و هم چنین کانون بسیج مهندسی کشاورزی با همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، در محل ساختمان شهید محلاتی این شهرستان افتتاح شد.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، عصر امروز در دومین روز از در سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، پایگاه مقاومت بسیج خانواده ویژه همسران و دختران پاسدار ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و هم چنین کانون بسیج مهندسین کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرماندهی سپاه ناحیه نجف آباد در محل ساختمان شهید محلاتی افتتاح شد.

 

سرهنگ حسین آقایی در مراسم افتتاحیه گفت: ایجاد نخستین پایگاه مقاومت بسیج ویژه خانواده ها یک حرکت نو در سطح استان اصفهان است و این پایگاه از لحاظ ماهیت ساختاری و شکلی زیر نظر حوزه مقاومت است و تنها پایگاهی است که تمام شهرستان را پوشش می دهد و ویژگی اصلی این پایگاه اختصاص آن به همسران و دختران پاسدار شهرستان نجف آباد است.

 

وی در ادامه بیان داشت: این پایگاه به نام یکی از شهدای انقلاب، شهیده رضوان مرادی نامگذاری شده است، و بدینوسیله سرکار خانم انتشاری به عنوان فرمانده پایگاه معرفی می شوند.  

 

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد پیرامون کانون بسیج مهندسین کشاورزی نیز گفت: از بیانات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، رویکرد اقتصاد مقاومتی است و یکی از حلقه های مفقوده در تشکل های بسیج، بخش کشاورزی است که می توان با رونق آن به صورت تخصصی و جهادی با روحیه بسیجی، کشور را از بحران ها و تهدیدها نجات داد.

 

وی درباره ضرورت تشکیل چنین کانونی نیز افزود: یکی از استراتژی های دشمن برای نفوذ تک محصولی بودن اقتصاد کشور است که همانند شیشه شکسته ای بسیار نفوذپذیر است و یکی از لایه های اقتصاد هر کشور بخش کشاورزی آن است که باعث نفواذناپذیری دشمن خواهد شد و این کانون که هم بر مبنای علم و هم تجربه است تشکیل شده از مهندسین کشاورزی و کشاورزان باسابقه هر منطقه در کل شهرستان است و آقای سعادت کاظمی به عنوان فرمانده این کانون معرفی شد. /1306/پ202/ب6

ارسال نظرات