۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۴۴۵۸۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

استقرار نظام اسلامی و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه بهترین دستاورد انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری به همراه داشت، گفت: یکی از شیرین‌ترین و بهترین دستاورد انقلاب استقرار نظام اسلامی و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه است.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی امروز در دیدار با جمعی از خانواده شهدای دوران انقلاب اسلامی، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری به همراه داشت که یکی از شیرین‌ترین و بهترین دستاورد انقلاب استقرار نظام اسلامی و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند گفت: ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری دانست و تصریح کرد: امروز وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان بزرگ‌ترین رمز اقتدار و حیات جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب بود، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و ولایت‌مدار ما در همه زمان‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه در صحنه حضور داشته و با حضور پر رنگ خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند ادامه داد: در دهه فجر ثابت شد که ملت ایران می‌تواند در همه عرصه‌ها به خود متکی بوده و بر قله‌های رفیع افتخارات در همه زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بایستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مدیون اندیشه‌های بلند امام راحل و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگرانی است که با فداکاری‌های خود، ارزش‌های الهی و اسلامی را زنده کردند و استقلال و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند در ادامه گفت: دهه مبارک فجر مناسبت خوبی برای تجدید میثاق با امام خمینی(ره)، ارج نهادن به مقام والای شهیدان و فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است. /842/پ202/ب6

ارسال نظرات