۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۵۹۲۷۰

آزادی تمامی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان

آزادی تمامی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان
با حمایت مالی ستاد اجرایی فرمان امام و اختصاص ٥٣ میلیارد تومان از سوی این ستاد، تمامی زندانیان نیازمند جرائم مالی غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

با حمایت مالی ستاد اجرایی فرمان امام و اختصاص ٥٣ میلیارد تومان از سوی این ستاد، تمامی زندانیان نیازمند جرائم مالی غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از خانواده زندانیان، با پرداخت مبلغ ۵۳ میلیارد تومان به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، زمینه آزادی تمامی زندانیان نیازمند جرائم مالی غیر عمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان در سراسر کشور فراهم شد.

همچنین با تفاهم صورت گرفته با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، هزار طرح اشتغال خرد و خانگی برای زندانیان آزاد شده و خانواده زندانیان از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال اجرایی می‌شود.

براساس این تفاهم، تعداد ۱۰ هزار پابند الکترونیک با همکاری یک شرکت دانش بنیان ایرانی و با تأمین اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به سازمان زندان‌ها تحویل شد. با اجرای این طرح، مشکل کمبود پابند الکترونیک در کشور مرتفع شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات