۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۴۵۰۷۵
حجت الاسلام مصلحی:

انقلاب اسلامی زمینه افول استکبار و استعمار جهانی را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن تمام هم و غم و هدف خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گذاشته است چراکه انقلاب اسلامی نشان داده، استکبار و استعمار رو به افول است.
حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات امروز در یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی گیلان در حسینیه حضرت ابولفضل(ع) شهدای گمنام سپاه قدس با تاکید بر این که شعار انقلاب اسلامی ایران قرآن و آموزه های آن است، اظهار داشت: شعار انقلاب اسلامی ایران باتوجه به آموز های دینی توجه یه معنویت در جامعه و رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات آنها است.

 

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلام با ظهور خود معادلات جهانی را برهم زد افزود: بیداری های اسلامی شکل گرفته در منطقه با الگو گیری از انقلاب اسلامی است و این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

 

وزیر سابق اطلاعات، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا را مورد تاکید قرارداد و گفت: شهدا در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب نقش اساسی داشته اند.

 

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به پیروزی های حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح گفت: این پیروزی ها ناشی از روحیه ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام است.

 

وی در ادامه ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی در جهان و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج)  را از اهداف امام راحل عنوان کرد و افزود: دشمن همه هم و غم و هدف خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گذاشته است چر اکه انقلاب اسلامی نشان داده، استکبار و استعمار رو به افول است.

 

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: فجر انقلاب اسلامی روشنایی جهان اسلام بود.

 

حجت الاسلام مصلحی با تاکید بر این که دهه فجر بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین جشن انقلاب در جهان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: خودباوری، استقلال و اراده جوانان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات