۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۴۵۰۸۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران عامل پیشرفت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، پیشرفت های امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف را مدیون ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی زمینه پیشرفت و اقتدار کشور را در بخش های مختلف فراهم کرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، آیت الله زین العابدین قربانی،نماینده ولی فقیه در گیلان امروز به همراه ریاست و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی از مرکز دانشگاهی 17 شهریور و بخش جدیدالاحداث رادیوتراپی مرکز دانشگاهی رازی  رشت بازدید کردند.

 

نماینده ولی  فقیه در گیلان ابتدا با حضور در مرکز آموزشی درمانی وپژوهشی 17 شهریور از بخش های مختلف این مرکز از جمله، اورژانس و درمانگاه  دیدن کرد و از ایجاد چنین مرکزی تخصصی و فوق تخصصی جهت درمان کودکان در این استان ابراز خرسندی کرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، ساخت و تجهیز این مرکز دانشگاهی را مصداق بارز مدیریت جهادی خواند و آماده سازی این مرکز را مرهون تلاش شبانه روزی مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی دانست.

 

وی درادامه ضمن بازدید از بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی رازی  اظهار داشت: عشق به خدمت در دست اندرکاران حوزه سلامت باعث شد که  این عزیزان قدم های بزرگی بردارند و ایجاد چنین امکاناتی جهت درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم از جمله اقدامات تحسین برانگیز است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که قدردانی از تلاش خدمتگزاران وظیفه همگانی است، افزود: بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی در دهه فجر سبب خرسندی مردم و ملموس شدن آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

 

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه این خدمات در نظام اسلامی، از برکات امام خمینی (ره) و به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب اسلامی است.

 

آیت الله قربانی به آزاد نبودن مردم در زمان قبل از انقلاب اشاره کرد و بیان کرد: در زمان طاغوت هیچ گونه آزادی بیانی وجود نداشت، اما اکنون روزنامه ها آزادند و هرگونه مطالبی را می توانند بنویسند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که کشور در زمان طاغوت عقب نگه داشته شده بود، تصریح کرد: امروز دست نیاز به دشمنان دراز نمی کنیم و موجود زنده به فضا می فرستیم و دستاوردهای دیگری را کسب می کنیم./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات