۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۴۵۱۷۹
امام جمعه رشت:

ارائه الگوی نظام مردم سالاری دینی به جهانیان از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به یک الگو برای کشورهای اسلامی و آزادی خواهان جهان مبدل گشته است، گفت: ارائه الگوی نظام مردم سالاری دینی به جهانیان از دیگر دستاوردهای انقلاب است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با بیان این که ایران در قبل از انقلاب پادگان آمریکا بود اظهار داشت: امروز بعد از گذشته 36 سال مردم ایران همچنان پایدار و راسخ بر حمایت و دفاع از ارزش های انقلاب ایستاده اند و اگر 360 سال دیگر و سال های بیش از آن هم بگذر مردم هرگز  انقلاب و شهدا را فراموش نمی کنند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که دولتمردان پهلوی در واقع ژاندارم آمریکا در منطقه بودند، افزود: آنها سر سپرده آمریکا بودند.

 

آیت الله قربانی با تصریح بر این که بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به یک الگو برای کشورهای اسلامی و آزادی خواهان جهان مبدل گشته است و ارائه الگوی نظام مردم سالاری دینی به جهانیان  از  دیگر دستاوردهای انقلاب است.

 

وی با اشاره به این که باید اعتبارات بهزارعی چاه هر چه سریعتر پرداخت شود، گفت: معاون برنامه ریزی و راهبری ریاست جمهوری سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهر رشت هستند و بنابراین تدبیر کرده تا این اعتبارات هر چه سریعتر پرداخت شود تا مردم با دل مشغولگی و عقده به سخنان ایشان گوش ندهند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به سوزندان خلبان اردنی در قفس از سوی داعش گفت: این جنایتی مشمئز کننده و غیر قابل تصور است و چهره داعش امروز برای جهانیان آشکار شده است.

 

آیت الله قربانی با بیان این که دنیا باید بیدار شود و هر چه سریعتر داعش این لکه ننگ را از صحنه روزگار حذف کند، اظهارداشت: جنایت های داعش در حق مردم بی پناه و مظلوم قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات