۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۴۵۴۳۳
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بم:

پرداختن به مسائل حاشیه ای سرعت رشد کشور را متوقف می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بم، ریشه اصلی کینه توزی غرب را قطع شدن دست طمع آنان از منابع و منافع سرشار ایران دانست و گفت: مسؤولان باید توجه کنند که حاشیه سازی ها و پرداختن به مسائل بی اهمیت، سرعت پیشرفت کشور را متوقف کرده و مردم را به نظام اسلامی بدبین می کند.
حجت الاسلام کاشفي

حجت الاسلام علی اصغر کاشفی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاسی دستاوردهای زیادی را کسب کرده که نتیجه آن، افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران در بین کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای و بالارفتن قدرت تصمیم سازی ایران اسلامی در حل بحران های منطقه ای است.

 

وی افزود: همچنین در عرصه اقتصادی شاهد شکوفایی کشور در تولید بسیاری از محصولات و خود کفایی در بسیاری از نیازمندی های کشور هستیم، افزون بر اینکه صادرات محصولات نیز قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.

 

حجت الاسلام کاشفی پیشرفت های کشور در عرصه فرهنگی را نیز چشمگیر دانست و گفت: رشد و بالندگی عظیم فکری و اعتقادی در بسیاری از مقولات دینی و تربیتی که توجه به قرآن، معارف اهل بیت علیهم السلام و ترویج فرهنگ اسلام ناب از جمله مصادیق آن است، در بستر انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بم، ادامه داد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، بصیرت سیاسی مردم ارتقا پیدا کرده و امکان تصمیم گیری برای آینده کشور به وسیله انتخابات برای آنان فراهم شده است.

 

وی ریشه اصلی کینه توزی غرب نسبت به جمهوری اسلامی را کوتاه شدن دست طمع آنان از منابع و منافع سرشار کشور دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران دیگر به دشمنان حق دخالت در هیچ یک از امور داخلی کشور را نمی دهد.

 

حجت الاسلام کاشفی بهترین قدردانی از مردم را خدمت خستگی ناپذیر و کار و تلاش برای رفع دغدعه ها و مشکلات آنها دانست و گفت: همانگونه که امام راحل عظیم الشأن فرمودند، مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند و این انقلاب ثمره مجاهدت‌های آنان است، پس بهترین سیاست گذاری، کار بی منت برای آنان است.

 

وی با اشاره به حاشیه سازی های برخی از مسؤولان، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید توجه کنند که حاشیه سازی ها و پرداختن به مسائل بی اهمیت، سرعت پیشرفت کشور را متوقف کرده و آنها را گرفتار منازعات و لفاظی های فرسایشی می کند و نهایتا مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین می کند.

 

حجت الاسلام کاشفی در پایان، گرایش برخی از افراد و جریانات داخلی به دشمن را نتیجه عدم اعتماد به قدرت لایزال الهی دانست و گفت: این افراد که دچار غرب زدگی شده اند و حل مشکلات کشور را از طریق ارتباط با دشمن دنبال می کنند، به نصرت الهی ایمان ندارند و نتیجه چنین نگرشی، وادادگی و اعتماد بی جا به دشمنان ملت ایران و نادیده گرفتن تجارب و توانایی های ارزشمند داخلی است./972/ت302/ب4

ارسال نظرات