۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۴۵۶۵۹
حجت الاسلام و المسلمین طائب:

طلاب باید در مواجهه با فتنه های دشمنان مردم را آگاه کنند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه عمار در دومین همایش دهه فجر انقلاب با اشاره به اهمیت آگاهی به توطئه های دشمن اظهار داشت: طلاب باید فتنه های دشمنان را بشناسند و مردم را از فتنه ها آگاه سازند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت ایام الله دهه فجر دومین همایش بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اساتید و روحانیون حوزه علمیه، امشب در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
 
قابل ذکر است طبق برنامه ریزی همایش، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی دادستان کل کشور به عنوان سخنران این مراسم اعلام شده بود که بنابر مشکلاتی قادر به حضور در مراسم نشد.
 
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار در همایش دهه فجر انقلاب در مدرسه فیضیه قم سخنرانی کرد و به سؤالات حاضران در جلسه پاسخ داد.
 
وی در پاسخ یکی از حاضران در راستای اهمیت ترویج اسلام در کشورهای غربی و اروپایی و همچنین نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا گفت: کشورهای غربی تلاش می کنند در بین مردمشان ترس از اسلام و دوری از مسلمانان را رواج دهند و به وسیله تبلیغ مستقیم و معرفی درست اسلام می توان چهره واقعی اسلام و مسلمانان را به جهان شناساند.
 
حجت الاسلام طائب در سؤال دیگری در رابطه با حمایت از دولت و اقدامات دولت خاطر نشان کرد: اگر دولت در راستای اقدامات قانون اسلامی کشور حرکتی انجام دهد وظیفه مردم است که او را حمایت کنند و اگر هم اشتباهی رخ داد می توانند انتقاد کنند.
 
وی همچنین به تفکرات و حرکت های طلاب در حمایت از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: طلاب باید به حرکت انقلاب کمک کنند و در مقابل فتنه های دشمنان با آگاه کردن مردم نقشه های دشمنان را خنثی کنند./1322/پ202/ش
ارسال نظرات