۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۴۶۳۰۱
وزیر کشور در ساری:

بی نیازی و تشریفاتی تلقی کردن مردم انحراف از اصول انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رحمانی فضلی با تأکید براین که ما برای مردم اصالت قائل هستیم، افزود: اگر هر روزی مسؤولان جمهوری اسلامی خود را بی نیاز از مردم بدانند و نقش مردم را تشریفاتی و لحظه ای تلقی کنند، آن گاه در اصول انقلاب اسلامی انحرافی عظیم ایجاد شده است.
 وزير کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، رحمانی فضلی، وزیر کشور امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن ساری با بیان این که امروز ملت ایران در سایه مقاومت و ایستادگی به الگوی برای جهانیان تبدیل شدند، گفت: این ملت بزرگ با پشتوانه اعتقادات دینی و ولایت فقیه درجه وفاداری خود را به اثبات رساندند.

 

وی با تأکید براین که مردم با باید ولی نعمت خود بدانیم و در خدمت آنها باشیم، افزود: باید مردم را به صورت واقعی در قلب و جانمان دوست داشته باشیم.

 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: باید مردم را در همه امور و سرنوشت کشور مشارکت دهیم که حضور در انتخابات و دیگر صحنه های انقلاب نمادی از مشارکت ملت بزرگ ایرا در سرنوشت خود است.

 

رحمانی فضلی با تأکید براین که ما برای مردم اصالت قائل هستیم،  افزود: اگر هر روزی مسؤولان جمهوری اسلامی خود را بی نیاز از مردم بدانند و نقش مردم را تشریفاتی و لحظه ای تلقی کنند، آن گاه در اصول انقلاب اسلامی انحرافی عظیم ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: با مجموعه این اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 36 سال است در برابر همه توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است.

 

وزیر کشور با اشاره به این که در 36 سال گذشته کشورمان شاهد حوادث و توطئه افکنی های مختلفی از سوی دشمنان بوده است، گفت: اما در سایه حضور و هوشیاری ملت ایران شاهد ایرانی سرافراز، مقتدر و پیروز در همه حوادث و موضوعات مؤثر منطقه هستیم.

 

رحمانی فضلی با بیان این که امروز ایران اسلامی است که می تواند تحولات خاورمیانه را هدایت کند، تصریح کرد: هیچ اتفاقی در خاورمیانه رخ نمی دهد مگر این که مردم ایران در آن تأثیرگذار باشند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز جریان خشونت طلب و افراطی داعش که تجمیعی از القاعده، طالبان، تکفیری و سلفی ها هستند با پول مرتجعین، حمایت های آمریکا و پشتیبانی غرب به دنبال اسلام هراسی در جهان هستند، افزود: این گروه افراطی انحرافی با حمایت های گسترده غرب تلاش کردند تا کشورهای مورد حمایت ایران در منطقه تحت فشار قراردهند.

 

وزیر کشور بیان این که ایران اسلامی تنها کشوری بود که در برابر افراطی گری و خشونت طلبی در منطقه ایستاد، ادامه داد: در پی جنایت های این گروه های تروریستی در منطقه، دنیا متوجه شد که آن اسلام که ایران به دنبال آن است مترقی، صلح طلب، مدافع حقوق بشر و انسانیت است.

 

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته ای با کشورهای غربی اشاره کرد و با بیان این که کشورهایی که روزی میز مذاکره را ترک کرده بودند پس از انتخابات سال 92 دوباره به پای میز مذاکره بازگشتند، افزود: آنها فکر می کردند که پس از انتخابات 92 نیز جریانی همانند سال 88 رخ خواهد داد و آنها را به اهداف شومشان در ایران اسلامی می رساند، اما ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی با اداره و اقتدار خود آن حماسه عظیم را خلق کردند و یکپارچگی خود را به دنیا ثابت کردند.

 

وی با تأکید بر این که غربی ها محتاج ایران اسلامی هستند، ادامه داد: آنها هر کاری می خواستند در 36 سال گذشته انجام دادند، اما دیدند اراده ملت ایران به گونه ای است که آنها نمی توانند در برابر آن بیاستند.

 

رحمانی فضلی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت کننده جریان مذاکرات هستند، افزود: ایشان از ابتدا سیاست ها و خطوط قرمز را برای این جریان مشخص کردند و در حال حاضر نیز آن را دنبال می کنند.

 

وزیر کشور با تأکید بر این که همه ما باید از موضوع انرژی هسته ای زیر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هدایت های علمی و اجرایی رییس جمهور حمایت کنیم، تصریح کرد: با حمایت ملت ایران خواهیم توانست این موضوع را به نفع ملت بزرگ ایران به ثبت برسانیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع امنیت داخلی کشور اشاره کرد و با بیان این که ایران اسلامی علیرغم این که کشورهای همسایه های ناامنی دارد، اما امروز الگوی امنیت منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز کشورهای همسایه ایران، در مباحثی نظیر اشرار، قاچاق و ضد انقلاب دچار آسیب های جدی هستند.

 

رحمانی فضلی با تأکید براین که هیچ حادثه امنیتی در کشور وجود ندارد، ادامه داد: این امنیت را مدیون ملت بزرگ ایران هستیم که حافظ اصلی امنیت و همکار و همراه دولت و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور هستند.

 

وزیر کشور، ایران اسلامی را الگوی امنیت در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: همین امنیت موجب شده است که امروز سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در کشور اعلام آمادگی کردند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که امروز اتحاد، انسجام و وحدت و همبستگی ملت ایران حول محور ولایت و اعتقادات دینی هر روز مستحکم تر می شود، ادامه داد: 36 سال است که شعاروحدت و همبستگی دادیم و نتیجه آن اقتدار و ترس دشمنان از ایران اسلامی است./950/پ201/ب1

ارسال نظرات