۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۴۶۳۸۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقش محوری در استحکام انقلاب اسلامی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور پر افتخار مردم همیشه در صحنه این استان را گسترده ‌تر از قبل دانست و گفت: استحکام نظام، تداوم راه شهدا و تثبیت انقلاب با محوریت وحدت، ایمان و روحانیت محقق می‎شود که به یقین حضور عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند در رسیدن به این هدف نقش محوری ایفا کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد گفت: دشمن زمانی هجمه کرد که ما سستی کردیم و تلاش کردیم با آن ها مماشات کنیم اما آن زمان که ما مقاومت کردیم و ایستادیم؛ بنابراین دشمن راهی جز عقب نشینی نداشت.
 
امام جمعه شهرکرد 22 بهمن را روز نشان دادن مقاومت خود به دشمن دانست و افزود: امروز روزی است که این فریاد دوباره به گوش دشمن خواهد رسید که ما امت ایستاده و مقاوم هستیم و به هیچ عنوان اجازه نمیدهیم دیگران به دستاوردهای عظیم انقلاب و آنچه که در این 36 سال به دست آورده‌ایم چوب تاراج بزنند و به وسیله توطئهها و ترفندهای آسیب ببیند.
 
وی با تأکید بر این که ما تربیت شده مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و مکتب عاشورا هستیم، ابراز داشت: خود را مؤظف میدانیم از این مکتب دفاع کنیم تا انشالله این پرچم را به دست صاحب اصلی ‌اش حضرت بقیه‌الله اعظم امام عصر برسانیم و زمینه‌ساز ظهور آن بزرگوار باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور پر افتخار مردم همیشه در صحنه این استان را گسترده ‌تر از قبل دانست و افزود: استحکام نظام، تداوم راه شهدا و تثبیت انقلاب با محوریت وحدت، ایمان و روحانیت محقق میشود که به یقین حضور عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند در رسیدن به این هدف نقش محوری ایفا کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که روحیه استعمار ستیزی با بصیرت همواره در مردم ایران زنده است، اظهار داشت: این ویژگی‌ها می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت جامعه اسلامی داشته باشد.
 
رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری حضور باشکوه و یکپارچه مردم استان همزمان با سراسر کشور برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا را تثبیت کننده انقلاب اسلامی و مشت محکم بر دهان دشمنان غاصب دانست.
 
وی این حضور یکپارچه مردم را همچون گذشته سبب یأس و نا امیدی دشمنان و تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی، استقامت و مقاومت در برابر تحریم‌ها و برون رفت از موانع و مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان عنوان کرد.
 
امام جمعه شهرکرد بیداری کشورهای اسلامی را مرهون انسجام و وحدت مردم و حرکت انقلابی و رهبری الهی امام و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: به سبب برکات این انقلاب اسلامی است که برخی کشورهای اسلامی در تداوم پیشبرد اهداف استقلال کشورشان هستند و این مایه مباهات است./9457/ت302/ب2
ارسال نظرات