۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۴۶۵۹۱
امام جمعه آمل:

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن سبب حیرت دشمنان نظام شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که مردم ما همواره به ولایت محبت داشته و در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری حماسی و گرانقدر داشتند، گفت: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن سبب حیرت ایادی استکباری شد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه شهر آمل با بیان این که تقوای الهی سبب عزت دنیا و آخرت انسان می شود، گفت: عزتمندی چیز خوبی است که اگر تقوا باشد همیشه می توانیم در مسیر تعالی گام برداریم و باید تلاش کنیم تا خیرخواهی خود را ترویج دهیم.

 

وی با اشاره به این که اگر آگاه باشیم همه وجود ما الله می گوید که باید تلاش کنیم زمینه تقرب به حضرت حق را فراهم کنیم، بیان داشت: جهان یک حقیقت واحدی بیش نیست که خدا فاطر زمین و زمان است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که انسان کامل ، انبیا و اولیا پدران ما هستند که باید پندهای این بزرگواران چون لقمان حکیم در زندگی خود جاری کنیم، تصریح کرد: اگر تعالیم دینی را ترویج دهیم سبب آن می شود تا انحراف کم تری در جامعه پیش آید.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: جوانان ما نیازمند مربی هستند که باید آنان را با تعالیم و معارف دینی آگاه کرده که همانند این که یک باغ نیاز به باغبان دارد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب، گفت: جوانان دنیا می خواهند دلشان آرام بگیرد و هر جایی یک مکتب و روش بلند است که نمی دانند کجا را انتخاب کنند و این پیام در این راستا بود تا آنان با اندیشه های اسلام راستین آشنا شوند.

 

وی ادامه داد: اگر بگذارند جوانان دنیا بفهمند و با دین اسلام آشنا شوند آن را انتخاب می کنند و همه ما باید شکرگذار خداوند منان باشیم که حضرت حق عنایات بسیاری به ما داشته و نعمات والایی به ما داده است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: انسان باید خود را در مسیر دین قرار دهد که در غیر این صورت ضرر خواهد کرد و باید بدانیم حضرت حق جدای از ما نیست.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که مردم ما همواره به ولایت محبت داشته و در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری حماسی و گرانقدر داشتند، گفت: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن سبب حیرت ایادی استکباری شد.


امام جمعه آمل، خاطرنشان کرد: ممکن است این حضور گسترده و حماسی را رسانه های غربی سانسور کنند اما سران کفر ریز این حضور را تحت نظر خود دارند.


وی با بیان این که باید کاری کنیم امام عصر(عج) و رهبری از ما راضی باشند که داریم این بزرگواران را شاد می کنیم، گفت: معاندان ما بی بصیرت بوده و نمی توانند این حضور گسترده را ببینند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: حال که مردم حضوری گسترده داشتند نوبت مدیران است که باید در راستای رفع مسائل و مشکلات کوشا باشند و با عزمی جدی در این مسیر حرکت کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که گزینه های روی میز غرب حرفی برای گفتن ندارد، گفت: دشمنان فکر می کردند مردم از نظام و مدیران دلسرد هستند ولی دیدند مردم هیچ گاه به اعمال و رفتار مدیران نگاه نکرده بلکه به دنبال تحقق پیمان خود با ارزش های نظام اسلامی هستند.


امام جمعه آمل در پایان، افزود: زنجیره های الهی و خدایی در انقلاب به وجود آمد تا رژیم شاهنشاهی به کنار رفته تا نام زیبای جمهوری اسلامی بدرخشد و باید این مسیر ارزنده را به نحوی شایسته ادامه دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات