۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۴۶۶۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم در 22 بهمن قدرت خود را به رخ یزیدیان زمان کشیدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ملت بزرگوار، آگاه، فهیم و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز22 بهمن امسال نشان داد فضای سیاسی بین المللی، تحت تأثیر اقتدار ملت ایران قرار دارد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، درخطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان با تقدیر و تجلیل از ملت قهرمان ایران به ویژه مردم شهرستان کاشان در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال گفت: ملت ولایت مدار ایران و کاشان با حضور چشمگیر و تمام عیار و کوبنده خود در راهپیمایی 22 بهمن، فضای سیاسی بین المللی را تحت تأثیر این حضور با شکوه خود قرار داد.

 

وی افزود: به اقرار و اعتراف بسیاری از کسانی که در سال های گذشته نیز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده بودند، راهپیمایی 22 بهمن امسال به مراتب انبوه تر و متراکم تر از راهپیمایی سال های گذشته بود.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این که در راهپیمایی 22 بهمن امسال مردان، مادران کودک در آغوش، جوانان غیرتمند، پیرمردان و حتی بانوان مسن و سالخورده نیز شرکت کرده بودند گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور همه گروه های سنی، یک الگو و الهام گرفته از اصحاب عاشورا و کربلای امام حسین(ع) بود.

 

آیت الله نمازی یادآورشد: همان گونه که در عاشورا طفل شش ماهه، پیرمرد 70 ساله، زنان و جوانان، علی اکبر و قاسم الحسن، همه آمده بودند، در راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران نیز همه آمده بودند تا تداعی کننده الگویی از صحنه عاشورا و کربلا باشد.  

 

به گفته وی همان گونه که اصحاب اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا در برابر یزید زمان خود را نشان دادند، ملت قهرمان ایران اسلامی نیز در روز 22 بهمن با حضور همگانی خود در راهپیمایی 22 بهمن قدرت خود را به رخ یزدیان زمان کشیدند و چنان سیلی محمکمی بر صورت سیاه استکبار جهانی زدند که برای همیشه در صفحه تاریخ ثبت و ضبط و ماندگارشد.  

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یاد آورشد: 250 خبرنگار خارجی در تهران و چندین هزار خبرنگار خارجی دیگر در شهرستان های سراسر کشور این حرکت انقلابی و باشگاه ملت ایران را در 22 بهمن امسال فیلم برداری و ثبت و ضبط و به جهان مخابره کردند.

 

آیت الله نمازی، انرژی هسته ای، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و شعار تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلستان را از جمله خواسته ها و شعارهای کوبنده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال ملت ایران اعلام کرد.

 

نماینده مجلس خبرگان همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پاسخ به اتهامات ناروای مقامات آمریکایی را مهم قلمداد و به فرازهایی از سخنان معظم له اشاره کرد.

 

 آتش زدن خلبان اردنی توطئه آمریکا و اسرائیل برای حضور در منطقه بود

آیت الله نمازی در ادامه به آتش کشیدن خلبان اردنی توسط گروه تروریستی داعش را توطئه مشترک آمریکا و اسرائیل و انگلستان برای حضور گسترده نظامی در عراق و اردن اعلام کرد و یاد آورشد: خلبان اردنی را در قفس آهنین به آتش کشیدند تا با این اقدام باعث برانگیخته شدن احساسات جهانی و عصبانی شدن ملت های جهان شوند تا آمریکا و انگلستان بتوانند به بهانه سرکوب تروریست های داعشی به عراق و اردن لشکرکشی کنند.

 

وی افزود: آمریکایی ها اولین گروه نظامیان خود را با استعداد 600 نفر به عنوان مستشار وارد اردن خواهد کرد و واحدهای دیگر نظامیان انگلستان در آینده عازم اردن خواهند شد تا به بهانه مبارزه با داعش حضور نظامی خود را در منطقه توسعه دهد.  

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به 30 هزار زندانی شیعه در شکنجه گاه های عربستان سعودی و بحرین گفت: سازمان عفو بین الملل  با وجود این که هم پیمان با عربستانی ها است و نسبت به جنایات آنها بی تفاوت است، خواستار آزادی 30 هزار زندانی در عربستان و بحرین شده است.

 

آیت الله نمازی، همچنین با اشاره به کشته شدن 3 هزار نفر از نیروهای تروریستی داعش در منطقه کردستان و تقدیر و تجلیل از مسعود بارزانی به دلیل حمایت گسترده ایران از ارتش عراق و نیروهای مردمی عراق گفت: علاوه بر این مسعود بارزانی رییس منطقه کردستان عراق اعلام کرده است اگر فتوای آیت الله سیستانی نبود ارتش عراق در آستانه فروپاشی کامل قرارگرفته بود./1307/پ202/ج

 

ارسال نظرات